خانهاخبار
بهترین گوشی های اقتصادی شیائومی

بهترین گوشی های اقتصادی شیائومی

کمپانی شیائومی در زمینه تولید گوشی های اقتصادی یا ارزان قیمت توانسته توانمندی خود را به خوبی نشان دهد...
۱۴۰۱/۶/۲۲

کمپانی شیائومی در زمینه تولید گوشی های اقتصادی یا ارزان قیمت توانسته توانمندی خود را به خوبی نشان دهد. امروزه کاربران زیادی علاقه‌مند به استفاده از گوشی‌های پرچمدار شیائومی هستند، اما برخی نیاز به خرید گوشی های ارزان قیمت دارند تا بتوانند کارهای ساده و روزمره خود را انجام دهند. ما در این مقاله قصد داریم بهترین گوشی های اقتصادی شیائومی را معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب راحت‌تر و سریع‌تری داشته باشید.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

image

شیائومی ردمی نوت 11

image

بهترین گوشی اقتصادی شیائومی را باید مدل شیائومی نوت 11 معرفی کرد که با مشخصات فنی قابل توجه و قیمت پایین خود توانسته فروش بالایی را در بازار ثبت کند. این اسمارت‌فون با وزن 179 گرم با گواهی IP53 همراه بوده که نشان می‌دهد در برابر گرد و غبار و پاشش آب از خود مقاومت نشان خواهد داد. همچنین این گوشی شیائومی مجهز به نمایشگر 6.43 اینچ امولد با وضوح 1080×2400 پیکسل بوده و در بخش جلو شاهد کورنینگ گوریلا گلس 3 هستیم.

گوشی شیائومی ردمی نوت 11 قدرت خود را از پردازنده اصلی کوالکام اسنپدراگون 680 که یک تراشه 6 نانومتری است، دریافت می‌کند. همچنین در کنار پردازنده اصلی، پردازنده گرافیکی Adreno 610 قرار گرفته که توان گرافیکی موردنیاز کاربران را تامین می‌کند. در بخش پشتی دستگاه دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسل، سنسور 8 مگاپیکسل اولترا واید و دو سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو و سنجش عمق قرار دارد. در بخش جلوی اسمارتفون یک سنسور سلفی 13 مگاپیکسل قرار گرفته است. این گوشی هوشمند انرژی موردنیاز خود را از باتری 5000 میلی آمپر ساعت دریافت می‌کند و در کنار آن فناوری شارژ سریع 33 وات را نباید فراموش کرد. این مشخصات فنی در کنار قیمت ارزان باعث شده تا بتوان ردمی نوت 11 را به عنوان بهترین گوشی اقتصادی شیائومی معرفی کرد که در مدل‌های مختلف وجود دارد.

شیائومی ردمی 10 پرایم

یکی دیگر از بهترین گوشی های ارزان قیمت شیائومی را باید ردمی 10 پرایم معرفی کرد. این دستگاه مجهز به نمایشگر 6.5 اینچ ال سی دی بوده و از محافظ نمایشگر کورنینگ گوریلا گلس 3 و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه در بخش سخت افزار مجهز به پردازنده اصلی مدیاتک هلیو G88 است که یک چیپست 12 نانومتر به حساب می‌آید و در کنار آن پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 قرار دارد. کاربران می‌توانند از این گوشی ارزان قیمت شیائومی برای اجرای جدیدترین بازی‌ها استفاده کنند.

لازم است بدانید شیائومی ردمی 10 پرایم در دو مدل مختلف با حداقل 4 و حداکثر 6 گیگابایت حافظه رم در کنار حافظه‌های ذخیره‌سازی 64 و 128 گیگابایت تولید شده است. این دستگاه در بخش عقب دارای دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسل بوده و در بخش جلو مجهز به سنسور سلفی 8 مگاپیکسل است. یکی از ویژگی‌های مهم گوشی ردمی 10 پرایم را باید باتری قدرتمند 6000 میلی آمپر ساعت آن دانست که از فناوری شارژ سریع 18 وات و شارژ معکوس 9 وات پشتیبانی می‌کند. ارزان قیمت بودن و داشتن مشخصات فنی قابل قبول را باید دو امتیاز ویژه این گوشی هوشمند شیائومی معرفی کرد.

شیائومی ردمی 10C

یکی دیگر از جدیدترین و ارزان قیمت‌ترین گوشی‌های شیائومی را باید مدل ردمی 10C معرفی کرد که در کنار مشخصات فنی ایده‌آل توانسته توانمندی مناسب را به کاربران ارائه کند. این گوشی هوشمند دارای نمایشگر 6.71 اینچ IPS LCD بوده که با وضوح 720×16540 پیکسل همراه است. جالب است بدانید این گوشی اقتصادی شیائومی مجهز به کورنینگ گوریلا گلس بوده و توانسته سطح ایمنی صفحه نمایش را افزایش دهد. گوشی ردمی 10C قدرت خود را از پردازنده اصلی کوالکام اسنپدراگون 680 دریافت می‌کند که در گوشی ردمی نوت 11 قرار دارد. همچنین در کنار پردازنده اصلی قدرتمند شاهد یک پردازنده گرافیکی Adreno 610 هستیم. این گوشی هوشمند در بخش عقب مجهز به دوربین دوگانه بوده که شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسل و سنسور 2 مگاپیکسل سنجش عمق می‌شود. شما برای ثبت تصاویر و فایل‌های ویدیویی سلفی باید از سنسور 5 مگاپیکسل استفاده کنید. این اسمارتفون انرژی خود را از باتری 5000 میلی آمپر ساعت دریافت می‌کند و در کنار آن پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 وات می‌تواند سرعت شارژ مجدد را برای یک گوشی ارزان قیمت تا حد قابل قبولی افزایش دهد.

شیائومی ردمی 10A

یکی دیگر از بهترین گوشی های ارزان قیمت شیائومی را باید مدل Redmi 10A معرفی کرد که در بخش جلو دارای نمایشگر 6.53 اینچ IPS LCD بوده و نسبت نمایشگر به بدنه آن هم معادل 81 درصد است. این دستگاه با وزن 194 گرم در دسترس  کاربران قرار خواهد گرفت و وضوح نمایشگر 720×1600 پیکسل برای یک گوشی ارزان قیمت، ایده‌آل خواهد بود. قدرت این دستگاه توسط پردازنده اصلی مدیاتک Helio G25 تامین می‌شود که یک تراشه 12 نانومتری بوده و در کنار آن پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 قرار دارد. این گوشی ارزان قیمت شیائومی دارای تعداد دوربین زیادی نبوده و شما باید از سنسور 13 مگاپیکسل آن در بخش عقب استفاده کنید. همچنین این گوشی هوشمند در بخش جلو دارای سنسور سلفی 5 مگاپیکسل است؛ شما می‌توانید از سنسور سلفی 5 مگاپیکسل برای ثبت تصاویر و فایل‌های ویدیویی سلفی استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی ارزان قیمت شیائومی باید به باتری 5000 میلی آمپر آن اشاره کرد، اما خبری از فناوری شارژ سریع نیست. اگر قصد دارید یک گوشی ارزان قیمت شیائومی را خریداری کنید، ردمی 10A می‌تواند به عنوان یکی از گزینه‌های مهم خرید شما به حساب آید.

شیائومی ردمی 9A

image

یکی دیگر از گوشی های اقتصادی شیائومی که هنوز هم طرفداران زیادی دارد، ردمی 9A بوده که دارای صفحه نمایش 6.53 اینچ IPS LCD است. قدرت ردمی 9A توسط پردازنده اصلی مدیاتک هلیو G25 تامین می‌شود. همچنین در کنار پردازنده اصلی، پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 قرار گرفته که می‌تواند نیاز پردازشی کاربران را پاسخ دهد. این دستگاه در بخش عقب دارای سنسور 13 مگاپیکسل بوده و در بخش جلو یک سنسور 5 مگاپیکسل قرار گرفته است. انرژی گوشی ردمی 9A از طریق باتری 5000 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود و همانند مدل ردمی 10A خبری از فناوری شارژ سریع نیست.

جمع بندی

شیائومی موفق شده است در کنار تولید گوشی های پرچمدار و میان‌رده قدرتمند، توانایی بسیار زیادی از خود در زمینه تولید گوشی های اقتصادی نشان دهد و ما در این مقاله سعی کردیم بهترین گوشی های ارزان قیمت و اقتصادی شیائومی را به شما معرفی کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Ali

۱۴۰۱/۶/۲۳
عالی بود . همه‌ی این گوشی ها با توجه به قیمتشان بی نظیر هستند. ردمی نوت ۱۱ با حافظه ۱۲۸ و رم ۶ بهترین گزینست.
برای کسانس که پول کمتری دارند ردمی 10c خوبه