خانهاخبار
اپل برای عرضه مک‌بوک پرو جدید آماده می‌شود

اپل برای عرضه مک‌بوک پرو جدید آماده می‌شود

گزارشی جدید می‌گوید مک‌بوک‌های آینده اپل وارد مرحله مونتاژ شده‌اند.
۱۴۰۱/۶/۲۲

در فاصله کمتر از یک هفته پس از رونمایی آیفون 14، اکنون زنجیره تأمین شرکت اپل در حال آماده شدن برای شروع عرضه مدل‌های جدید مک‌بوک پرو است. این زنجیره همچنین به صورت موازی، مشغول کاهش محموله مدل‌های فعلی است.

image

 

انتظار می‌رود شرکت اپل دومین رویداد پاییزی خود را در ماه اکتبر (مصادف با ماه مهر) برگزار کند؛ رویدادی که احتمالا مک‌ها و آیپدهای جدید سرتیتر آن خواهند بود. همچنین طبق یک گزارش، مک‌های جدید تقریبا آماده بوده و تولید انبوه آن‌ها آغاز شده است.

به نقل از گزارش رسانه دیجی‌تایمز، کاهش تعداد محموله‌های مک‌بوک‌های کنونی قرار است با مک‌بوک‌های جدید جبران شود. در ادامه این گزارش ذکر شده که حجم محموله‌های اپل تقریبا مشابه با اواخر سال ۲۰۲۱ یا کمی بیشتر خواهد بود.

همچنین اپل توانسته بین شش فروشنده برتر بازار، کمترین کاهش را در سال ۲۰۲۲ تجربه کند. کوپرتینویی‌ها با کاهش سالانه ۱.۴ درصد، توانستند حتی از ایسوس و ایسر به ترتیب با کاهش‌های ۹.۲ درصدی و ۳۳.۲ درصدی پیشی بگیرند.

همچنین سایر منابع ادعا کردند که اپل اکنون تنها تولیدکننده کامپیوتر بوده که سفارش دریافت می‌کند. در حالی که سایر تولیدکنندگان شاهد کاهش ۴۰ الی ۵۰ درصدی خجم محموله‌ها در مقایسه با سال گذشته بودند.

همچنین شرکت Quanta Computer که وظیفه مونتاژ محصولات اپل را بر عهده دارد، در ماه‌های جولای و آگوست (مصادف با ماه‌های تیر و مرداد) به دلیل تعویق سفارشات ناشی از تعطیلی‌های شانگ‌های و تولید مک‌بوک پروهای جدید، از درآمدی بی‌سابقه برخوردار شد.

در این گزارش ذکر نشده که اپل مک‌بوک پروهای جدید خود را از چه امکاناتی برخوردار ساخته است. اما انتظارات فعلی کاربران تغییر به تراشه‌های M2 پرو و M2 مکس برای مک‌بوک پروهای ۱۴ و ۱۶ اینچی است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)