خانهاخبار
حجم باتری نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل مشخص شد

حجم باتری نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل مشخص شد

ساعت‌های هوشمند اپل به تازگی در لیست گواهی 3C قرار گرفتند و حجم باتری آن‌ها لو رفت.
۱۴۰۱/۶/۲۲

هفته گذشته بود که اپل از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود یعنی اپل واچ سری 8 و اپل واچ SE نسل دو رونمایی کرد و همچنین ساعت جدیدی به نام اپل واچ الترا را معرفی کرد که در واقع ساعتی مقاوم با برچسب قیمتی پرمیوم و امکانات فراوان نرم‌افزاری محسوب می‌شود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، حجم باتری این ساعت‌های هوشمند مشخص شده است.

image

طبق این گزارش، نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل در لیست گواهی 3C دیده شدند که متعاقبا حجم باتری آن‌ها نیز مشخص شد. براساس لیست این گواهی، ساعت مقاوم اپل واچ الترا از باتری 542 میلی‌امپر ساعتی بهره می‌برد که در حالت عادی اپل ادعا می‌کند تا 36 ساعت کاربر را همراهی می‌کند. با فعال نمودن قابلیت جدید مصرف انرژی پایین، این میزان به 60 ساعت افزایش پیدا می‌کند.

از آن سو، نسخه‌های 41 و 45 میلی‌متری اپل واچ سری 8 نیز به ترتیب به باتری‌های 282 میلی‌امپر ساعتی و 308 میلی‌امپر ساعتی مجهز شده‌اند. دو مدل 40 و 44 میلی‌متری ساعت‌ مقرون به صرفه اپل یعنی اپل واچ SE جدید نیز از باتری 245 میلی‌امپر ساعتی و 296 میلی‌امپر ساعتی بهره می‌برند. 

image

در نهایت باید اشاره کرد که اپل واچ الترا با قابلیت‌های جذابی مانند نمایشگر بزرگ‌تر با پشتیبانی از حالت شب، مقاومت در برابر دمای غیر متعارف، کلید قابل‌ شخصی‌سازی و سنسور دمای آب همراه است. اپل واچ سری 8 نیز از ویژگی‌های کاربردی مانند حالت تصادف و سنسور سنجش دمای بدن برای سلامتی بانوان بهره می‌برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)