خانهاخبار
گوگل با عرضه چهار طعم متفاوت چیپس در ژاپن، کمپین تبلیغاتی جدید سری پیکسل 7 را آغاز کرد!

گوگل با عرضه چهار طعم متفاوت چیپس در ژاپن، کمپین تبلیغاتی جدید سری پیکسل 7 را آغاز کرد!

شرکت گوگل به تازگی دست به حرکت عجیب و غریبی زده و در کشور ژاپن شروع به عرضه چیپس برای تبلیغ سری پیکسل 7 کرده است!
۱۴۰۱/۶/۲۲

شرکت گوگل اخیرا یک کمپین تبلیغاتی جدید برای سری پیکسل 7 را در کشور ژاپن آغاز کرده که کمی نامتعارف و البته خوشمزه به نظر می‌رسد! این شرکت قصد عرضه چهار مدل چیپس را داشته که هریک، طعم‌های متفاوتی دارند و بسته‌بندی آنها نیز به رنگ گوشی‌های سری پیکسل 7 است.

image

 

چیپس‌های با بسته‌بندی سفید، Snow Cheese نام داشته و طعم پنیر را دارند. در سوی دیگر، چیپس‌های Hazel Onion با بسته‌بندی سبز زیتونی و طعم پیاز، چیپس‌های Salty Lemon با بسته‌بندی زرد و طعم لیمو و در نهایت چیپس‌های Obsidian Pepper با بسته‌بندی مشکی و طعم فلفلی به چشم می‌خورند!

ژاپنی‌ها می‌توانند با هشتگ #GoogleChips وارد این چالش شده و از برندگان خوش شانس یک جعبه از چیپس‌های گوگل باشند! گوگل ۲۰۰۰ جعبه از این چیپس‌ها را تولید کرده و مهلت ثبت نام برای این چالش، معادل با جمعه ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) است. گوگل در گذشته برای تبلیغ سری پیکسل 6 نیز حرکت مشابهی را انجام داده بود.

image

 

پرچمداران جدید گوگل یا همان پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو، در روز ۶ اکتبر (۱۴ مهر) و در کنار ساعت هوشمند پیکسل واچ روانه بازار می‌شوند. از جمله مهم‌ترین تغییرات صورت گرفته در این نسل از پیکسل‌ها، می‌توان به استفاده از چیپست تنسور G2 و طراحی جدید بخش پشتی دستگاه اشاره کرد.

درباره کمپین تبلیغاتی عجیب و غریب گوگل چه می‌اندیشید؟ آیا حاضر بودید تا چیپس‌های این شرکت را امتحان کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)