خانهاخبار
تصاویر موتو E22 طراحی آن را نشان می‌دهند

تصاویر موتو E22 طراحی آن را نشان می‌دهند

گوشی جدید مقرون به صرفه موتورولا به زودی روانه بازارهای جهانی خواهد شد.
۱۴۰۱/۶/۲۲

هفته گذشته بود که موتورولا از دو گوشی جدید خود برای بازارهای جهانی به نام‌های موتو اج 30 فیوژن و اج 30 نئو برای بازارهای جهانی رونمایی کرد و حالا تنها پس از گذشت یک هفته به نظر می‌رسد موتورولا قصد دارد گوشی دیگری را برای بازارهای بین‌المللی عرضه کند. در همین راستا، به تازگی رندرهای جدیدی از گوشی مقرون به صرفه این برند به نام‌های موتو E22 منتشر شده است که دوربین دوگانه و رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهد.

طبق این رندرها، موتو E22 در سه رنگ سفید، آبی کمرنگ و آبی تیره در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. به علاوه، شایعه شده است که این گوشی جدید محصولی مقرون به صرفه خواهد بود که با قیمت بسیار پایین 125 دلاری روانه بازار خواهد شد. جزیره دوربین موتو E22 نیز مشابه گوشی موتو اج 30 نئو است که از دو مربع با رنگ‌های مختلف تشکیل شده است.

شایان ذکر است که منبع انتشار این رندرها ادعا کرده است که لوگوی موتورولا حک شده در پنل پشتی موتو E22 تنها جنبه ظاهری دارد و سنسور اثر انگشت در آن جای ندارد. در این راستا، سنسور اثر انگشت احتمالا در کنار بدنه قرار خواهد گرفت که با کلید فیزیکی پاور ادغام می‌شود.

در پنل جلویی موتو E22 نیز نمایشگر LCD با ناچ قطره‌ای دوربین سلفی جای گرفته است. در بخش بالای این گوشی نیز جک 3.5 میلی‌متری هدفون جای دارد در حالی که بخش پایین موتو E22 میزبان اسپیکر، میکروفون و درگاه USB-C است. از مشخصات فنی احتمالی موتو E22 نیز می‌توان به تراشه هلیو G37 و باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)