خانهاخبار
عرضه پیکسل‌بوک در سال 2023 احتمالا لغو شده است

عرضه پیکسل‌بوک در سال 2023 احتمالا لغو شده است

اخیرا گزارشی منتشر شده است که اذعان دارد گوگل به دلیل تصمیم‌های خود برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها عرضه کروم‌بوک پیکسل را لغو کرده است.
۱۴۰۱/۶/۲۲

در طی سال گذشته، گوگل سرانجام سنت‌شکنی کرد و نشان داد که قصد دارد در حوزه‌های غیر از گوشی‌های هوشمند نیز فعالیت کند. در این راستا، این برند شناخته شده فناوری خبر داد که در حال توسعه اولین تبلت خود با سیستم عامل مخصوص اندروید 12L است و همچنین اولین ساعت هوشمند گوگل به موسوم به پیکسل واچ نیز به زودی و در تاریخ 14 مهر معرفی خواهد شد. به علاوه، به نظر می‌رسید گوگل قصد دارد سری لپتاپ‌های خود را در سال بعد میلادی (2023) گسترس دهد چرا که شایعه شده بود گوگل قصد دارد نسل جدید لپتاپ هیبریدی خود یعنی پیکسل‌بوک را عرضه کند ولی حالا گزارشی منتشر شده است مبنی بر این که برنامه توسعه لپتاپ پیکسل‌بوک به کلی ملغی شده است.

image

طبق این گزارش که توسط وبسایت شناخته شده The Verge منتشر شده است، لغو پروژه توسعه پیکسل‌بوک به دلیل کاهش‌ هزینه‌های گوگل بوده است و حتی تیم توسعه‌دهنده و ساخت این کروم‌بوک نیز به دیگر بخش‌های شرکت گوگل منتقل شده‌اند. این خبر در حالی در دسترس قرار گرفته است که رییس بخش سخت‌افزار گوگل قبلا ادعا کرده بود عرضه پیکسل‌بوک در برنامه‌های آینده این شرکت قرار دارد.

image

سخنگوی شرکت گوگل در گفتگویی که با وبسایت The Verge داشته است اذعان کرده است که این برند برنامه‌های آتی شرکت و اطلاعات پرسنل را به اشتراک نمی‌گذارد. با این وجود، گوگل تعهد داده است که محصول‌هایی را برای کاربران طراحی و توسعه دهد که بیشترین فایده را برای آن‌ها داشته باشد. در این راستا، سخنگوی گوگل ادعا کرد که گاهی اوقات تیم‌های توسعه‌دهنده ممکن است توجه و تمرکز خود را برای برخی محصولات دیگر قرار دهند.

در نهایت باید اشاره کرد که گوگل قرار است در تاریخ 6 اکتبر مصادف با 14 مهر از سری پرچمدار خود موسوم به سری پیکسل 7 شامل دو مدل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو رونمایی کند. به علاوه، ساعت پیکسل واچ نیز همراه با این سری پرچمدار رونمایی خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)