خانهاخبار
اینستاگرام در حال تست ویژگی «Repost» است

اینستاگرام در حال تست ویژگی «Repost» است

اخیرا یک تحلیل‌گر رسانه‌های اجتماعی یک اسکرین شات را منتشر کرده که نشان از ویژگی جدید بازنشر در اینستاگرام دارد و پس از آن خود این شرکت نیز این موضوع را تایید کرده است.
۱۴۰۱/۶/۱۹

احتمال دارد ویژگی جدیدی به اینستاگرام بیاید که به کاربران امکان دهد تا پست‌ها یا ویدیوهای دیگران را بازنشر کنند. این ویژگی توسط مت ناوارا تحلیل‌گر رسانه‌های اجتماعی مطرح شده که اخیرا یک اسکرین شات را در توییتر منتشر کرده است که نشان دهنده یک برگه نمایه به نام «Repost» است. جالب اینجاست که اینستاگرام هم پس از این توییت، در بیانیه‌ای برای TechCrunch تایید کرده که در حال آزمایش چنین ویژگی است:

ما در حال بررسی توانایی اشتراک‌گذاری مجدد پست‌ها در فید هستیم (چیزی مشابه نحوه اشتراک‌گذاری مجدد در فروشگاه‌ها) تا مردم بتوانند آنچه را که دوست دارند با بقیه هم به اشتراک گذارند؛ ما قصد داریم که این قابلیت را فعلا به طور آزمایشی برای برخی کاربران فعال کنیم.

image

 

در حال حاضر رایج‌ترین راه برای ارسال مجدد یا اشتراک‌گذاری پست‌ها، افزودن آنها به استوری است که در عرض ۲۴ ساعت منقضی می‌شود. ویژگی جدید «Repost» با ارسال یک ویدیو یا عکس بازپست شده به فیدهای اصلی دنبال‌کنندگان کاربر، به جای استوری کار خواهد کرد. هم توییتر هم تیک تاک مشابه این ویژگی را دارند و حالا اینستاگرام هم ظاهرا برای اینکه از رقبا عقب نماند به فکر چاره افتاده است.

اسکرین شات‌های منتشر شده نشان می‌دهد که ویژگی بازنشر (Repost) در منوی اشتراک‌گذاری پست‌ها یا ویدیوها تعبیه خواهد شد و دنبال کنندگان می‌توانند به محتوای ارسال شده مجدد با یک پیام به ارسال کننده پاسخ دهند. در همین حال تب ارسال مجدد در نمایه کاربر هم نشان داده می‌شود که دنبال کنندگان می‌توانند آن را ببینند. کاربران همچنین ممکن است بتوانند قبل از به اشتراک گذاشتن مجدد یک پست، کپشن دلخواه را به آن اضافه کنند.

اخیرا اینستاگرام سخت در حال کار بر روی Reels و محتواهای ویدیویی است؛ چندی پیش هم ویژگی فروشگاه را در این برنامه دستخوش تغییراتی اساسی کرد. اینستاگرام به وضوح نشان داده که نگران اپلیکشین ویدیوهای کوتاه تیک تاک است و به طور دائم در تلاش برای چیره شدن بر محبوبیت این برنامه رقیب خود است. اما مشخص نیست آخر این داستان به چه چیز ختم خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)