خانهاخبار
اپل واچ SE جدید با تراشه S8 و قابلیت تشخیص تصادف رسما رونمایی شد

اپل واچ SE جدید با تراشه S8 و قابلیت تشخیص تصادف رسما رونمایی شد

نسل دو ساعت مقرون به صرفه اپل با قیمت 300 دلاری روانه بازار خواهد شد.
۱۴۰۱/۶/۱۶

اپل در رویداد Far Out خود از نسل دوم ساعت هوشمند مقرون به صرفه خود موسوم به اپل واچ SE رونمایی کرد که یک نسخه بهبودیافته از نسخه اول می‌باشد و از قابلیت شبکه همراه پشتیبانی می‌کند.

image

ساعت اپل واچ SE نسل دو از قابلیت جدید سری اپل واچ سری 8 یعنی ویژگی تشخیص تصادف بهره می‌برد که می‌تواند در مواقع اضطراری به کمک کاربر بیاید. به علاوه، سخت‌افزار این ساعت هوشمند تراشه S8 است که در سری اپل واچ سری 8 نیز به کار رفته است. این تراشه در مقایسه با اپل واچ SE نسل یک تا حدود 20 درصد سریع‌تر است. تمامی این بهبودها با قیمت 249 دلاری برای نسخه GPS و قیمت 300 دلاری برای نسخه مجهز به شبکه همراه است. اپل واچ SE نسل دو همچنین در دو اندازه 40 و 44 میلی‌متری روانه بازار خواهد شد.  

image

 

به مانند سایر ساعت‌های موجود در بازار، اپل واچ SE  نسل دو از قابلیت‌های معمول سلامتی مانند پایشگر ضربان قلب با سنسور اپتیکال، کنترل میزان اکسیژن خون و پایشگر خواب بهره می‌برد. برای نمایش اطلاعات، اپل واچ SE نسل دو به نمایشگر اولد رتینا با قابلیت همیشه روشن مجهز است که در مقایسه با نسل قبلی حدود 30 درصد بزرگ‌تر شده است. ویژگی تشخیص سقوط در این ساعت موجود است و همچنین اپل واچ SE نسل دو تا عمق 50 متری نیز ضدآب است.

image

شایان ذکر است که ساعت اپل واچ SE نسل دو برای کاربرانی مناسب است که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای ساعت هوشمند خود بکنند ولی همچنان تمایل دارند تا به تجربه کاربری اصلی سری اپل واچ دست پیدا کنند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)