خانهاخبار
تیزر جدید آنر X40 نمایشگر اولد و خمیده آن را نشان می‌دهد

تیزر جدید آنر X40 نمایشگر اولد و خمیده آن را نشان می‌دهد

شرکت آنر به تازگی تیزر جدیدی از سری گوشی‌های آنر X40 منتشر کرده که استفاده از نمایشگر اولد و خمیده ۱۰ بیتی در آنها را تایید می‌کند.
۱۴۰۱/۶/۱۶

شرکت آنر که قصد دارد تا در روز ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) به معرفی سری آنر X40 بپردازد؛ اکنون تیزر جدیدی از این گوشی‌ها را منتشر کرده که یکی از مشخصات کلیدی‌ آنها را تایید می‌کند. در پنج‌شنبه هفته آینده، قرار است شاهد استفاده از یک پنل اولد خمیده و ۱۰ بیتی در گوشی‌های سری X40 باشیم که در این سری بی سابقه بوده است.

image

 

در بالای گوشی و در کنار میکروفون نویز کنسلینگ، یک خروجی اینفرارد جهت کنترل لوازم خانگی به چشم می‌خورد. طراحی پشت گوشی نیز نسبتا آشنا بوده و شاهد همان جزیره دایره‌ای دوربین هستیم که در گوشی‌هایی چون آنر X9 و آنر X30 به کار رفته بود.

نکته عجیب در این بین، استفاده از تنها دو سنسور دوربین در این فضا و فاصله بسیار زیاد آنها با فلش است که از نظر طراحی، چندان عاقلانه به نظر نمی‌رسد. در وسط حلقه ماژول دوربین نیز عبارت «Matrix AI Camera» به چشم می‌خورد. در کل، باید گفت که استفاده از دو دوربین در یک گوشی در این رده قیمتی کمی ناامید کننده بوده و فضای بسیاری نیز برای جزیره دوربین هدر رفته است.

 

نظر شما درباره این تیزر و زبان طراحی آنر X40 چیست؟ آیا نمایشگر جذاب آن، ضعف بخش دوربین را برای شما جبران می‌کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)