خانهاخبار
ویوو از گوشی مقرون به صرفه Y22 رونمایی کرد

ویوو از گوشی مقرون به صرفه Y22 رونمایی کرد

شرکت ویوو در امروز یک گوشی مقرون به صرفه جدید را به همراه چیپست مدیاتک هیلیو G85 معرفی کرده که ویوو Y22 نام دارد.
۱۴۰۱/۶/۱۵

حدود یک ماه قبل، شرکت ویوو از گوشی مقرون به صرفه ویوو Y22s در کشور ویتنام رونمایی کرد. این شرکت در امروز، نسخه‌ای اقتصادی‌تر از این گوشی را به نام Y22 معرفی کرده که قیمت آن معادل با ۲٫۳۹۹٫۰۰۰ روپیه اندونزی (حدود ۱۶۰ دلار) است.

به دلیل قیمت پایین‌تر این گوشی، ویوو در آن از چیپست قدیمی‌تری به نسبت Y22s استفاده کرده و میزان حافظه رم آن نیز کمتر است؛ اما دوربین دوگانه و باتری بزرگ همچنان در Y22 حفظ شد‌ه‌اند. این گوشی دارای نمایشگری ۶.۵۵ اینچی از نوع LCD با رزولوشن 720p بوده که یک ناچ قطره‌ای نیز در بالای آن به چشم می‌خورد.

image

 

دوربین اصلی گوشی، ۵۰ مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن نیز رزولوشن ۸ مگاپیکسل را دارد. ویوو Y22 دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری است و از شارژ ۱۸ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی از نظر طراحی، شباهت زیادی با ویوو Y22s داشته اما حدود ۲ گرم سبک‌تر است.

بزرگ‌ترین تفاوت این گوشی با ویوو Y22s، در بخش چیپست آن است. ویوو در این محصول از پردازنده مدیاتک هیلیو G85 استفاده کرده که در سال ۲۰۲۰ و برای گوشی‌های میان رده معرفی شده بود. این گوشی دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است؛ به گفته ویوو، در آینده نزدیک نسخه‌ای از این گوشی با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز عرضه خواهد شد.

این گوشی در رنگ‌های سرمه‌ای، سبز کم رنگ و آبی کم رنگ به بازار آمده و همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم؛ قیمت آن حدودا ۱۶۰ دلار خواهد بود.

image

 

درباره گوشی مقرون به صرفه جدید ویوو چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)