خانهاخبار
هواوی نووا 10z به همراه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد

هواوی نووا 10z به همراه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد

شرکت هواوی در امروز از گوشی میان رده جدید خود با نام هواوی نووا 10z رونمایی کرده است.
۱۴۰۱/۶/۱۵

شرکت هواوی که قرار است در امروز از سری گوشی‌های میت 50 خود رونمایی کند؛ ساعاتی پیش یک محصول میان رده جدید به نام هواوی نووا 10z را نیز معرفی کرد. این گوشی که طراحی آن شباهت‌های زیادی به هواوی نووا 8 SE Youth دارد؛ یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی را به همراه داشته و قیمت ۲۳۰ دلاری آن نیز کمی بالا به نظر می‌رسد.

image

 

هواوی در این محصول از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی استفاده کرده که از نوع حفره دار یا پانچ هول است. دوربین سلفی هواوی نووا 10z، ۱۶ مگاپیکسلی بوده و این شرکت همچنان از چیپست کایرین 710A در این گوشی استفاده می‌کند. این چیپست هشت هسته‌ای، پیش‌تر در گوشی نووا 8 SE Youth نیز به کار رفته بود. این گوشی در نسخه‌های با حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت به بازار می‌آید؛ اما هنوز به میزان حافظه رم آن اشاره‌ای نشده است.

نقطه قوت اصلی این گوشی، سیستم دوربین سه گانه آن به حساب می‌آید. همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم؛ دوربین اصلی این گوشی ۶۴ مگاپیکسلی بوده و دارای گشودگی f/1.9 است. یک دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی با گشودگی f/2.4 و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز آن راه همراهی می‌کنند.

هواوی نووا 10z دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری بوده و از شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی با سیستم عامل HarmonyOS 2.0 به بازار آمده و دارای جک ۳.۵ میلی متری هدفون، پشتیبانی از وای فای با استاندارد‌های 802.11 A/B/G/N/AC و بلوتوث نسخه 5.1 است.

 

این گوشی از حالا در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و سبز به بازار کشور چین آمده است. قیمت نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی، معادل ۱۵۹۹ یوآن (حدود ۲۳۰ دلار) بوده و قیمت نسخه ۲۵۶ گیگابایتی نیز به ۱۷۹۹ یوآن (حدود ۲۶۰ دلار) می‌رسد.

درباره گوشی میان رده جدید هواوی چه می‌اندیشید؟ آیا به نظر شما، سخت افزار دوربین این گوشی ارزش پرداخت ۲۳۰ دلار را دارد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)