خانهاخبار
گوشی هواوی میت 50 با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک و پشتیبانی از اتصال ماهواره‌ای رونمایی شد

گوشی هواوی میت 50 با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک و پشتیبانی از اتصال ماهواره‌ای رونمایی شد

نسخه استاندارد سری میت 50 با قیمت پایه 720 دلاری عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۶/۱۵

سرانجام امروز هواوی از نسل جدید سری پرچدار خود موسوم به سری هواوی میت 50 رونمایی کرد که در این مطلب به معرفی و بررسی مشخصات فنی نسخه استاندارد آن می‌پردازیم.

طراحی کلی هواوی میت 50 مشابه نسل قبلی خود یعنی هواوی میت 40 است و از لبه‌های خمیده بهره می‌برد. پنل پشتی نیز میزبان ماژول دایره‌ای شکل دوربین است که در آن سه سنسور قرار گرفته است. در پنل جلویی نیز نمایشگر 6.7 اینچی اولد با نرخ نوسازی 90 هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس جای گرفته است که از نرخ نمونه‌برداری لمسی 300 هرتزی پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این پرچمدار همچنین از محتوای HDR، فضای رنگی P3 و پخش یک میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. برای امنیت بیشتر، نمایشگر هواوی میت 50 میزبان سنسور اثر انگشت نیز است.

image

سخت‌افزار هواوی میت 50 تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک است که حافظه رم پایه 8 گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. در ابتدا، باور بر این بود که سری پرچمدار هواوی با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک عرضه خواهد شد ولی حالا هواوی به خوبی کاربران را شگفت‌زده کرده است. البته متأسفانه این تراشه به دلیل تحریم‌های ایالات متحده تنها از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند. انرژی موردنیاز برای این سخت‌افزار از طریق 4460 میلی‌امپر ساعتی با شارژ باسیم 66 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی تامین می‌شود.

image

همانطور که قبلا نیز شایعه شده بود، کاربر به وسیله هواوی میت 50 و باتری بهینه شده آن می‌تواند حتی با تمام شدن شارژ نیز به برقراری تماس صوتی بپردازد. جدا از این قابلیت جدید، هواوی میت 50 از اتصالات ماهواره‌ای نیز پشتیبانی می‌کند و قادر است در مناطق خارج از پوشش نیز تماس برقرار کند و پیام ارسال کند.

نسخه استاندارد سری میت 50 از دوربین سه‌گانه شامل سنسور پرچمدار اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766، لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی با سنسور IMX688 سونی و دوربین تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم 5 برابری و لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد. این دوربین‌ها با فناوری جدید تصویربرداری هواوی به نام XMAGE همراه شده است که می‌تواند تجربه عکاسی کاربر را بهبود ببخشد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز بر عهده دوربین 13 مگاپیکسلی است.

image

در نهایت، از دیگر مشخصات فنی هواوی میت 50 می‌توان به اسپیکرهای استریو و پنل ضد اثر انگشت اشاره کرد. کانفیگ‌های هواوی میت 50 نیز شامل سه نسخه 128، 256 و 512 گیگابایتی است که به ترتیب با قیمت‌های 720، 791 و 935 دلاری به فروش خواهد رسید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)