خانهاخبار
مشخصات فنی و طراحی موتو اج 30 الترا در ویدئویی تبلیغاتی لو رفت

مشخصات فنی و طراحی موتو اج 30 الترا در ویدئویی تبلیغاتی لو رفت

پرچمدار موتورولا برای بازارهای جهانی در تاریخ 17 شهریور معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۶/۱۳

دو هفته پیش بود که موتورولا به طور رسمی اعلام کرد که رویداد معرفی سری جدید اج در تاریخ 8 سپتامبر مصادف با 17 شهریور برگزار خواهد شد. در حالی که هنوز این شرکت فناوری نام گوشی‌های سری اج جدید را اعلام نکرده است، انتظار می‌رود یکی از این گوشی‌ها موتو اج 30 الترا باشد که احتمالا به عنوان نسخه بازار جهانی موتو X30 پرو عرضه خواهد شد.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگر برجسته به نام ایوان بلس ویدئویی رسمی از موتو اج 30 الترا را به اشتراک گذاشته است که مشخصات فنی و طراحی این گوشی را نشان می‌دهد. طبق این ویدئو، موتو اج 30 الترا از نمایشگر pOLED با ناچ حفره دوربین سلفی بهره خواهد برد. در پنل پشتی این پرچمدار نیز دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت.

image

قلب تپنده موتو اج 30 الترا تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک خواهد بود. به علاوه، باتری این گوشی نیز از شارژ 125 واتی پشتیبانی خواهد کرد که طبق اطلاعات موجود در ویدئو در عرض 7 دقیقه انرژی موردنیاز برای یک روز کاری کاربر یعنی دوازده ساعت را فراهم خواهد آورد. البته شایان ذکر است که حجم باتری موتو اج 30 الترا هنوز مشخص نشده است. از دیگر مشخصات فنی این پرچمدار که در ویدئو ذکر شده است می‌توان به درگاه USB-C و پشتیبانی از دالبی اتمس اشاره کرد.

image

موتو X30 پرو

همانطور که قبلا اشاره شد، موتو اج 30 الترا نسخه بازار جهانی موتو X30 پرو که تنها برای بازار چین عرضه شده است محسوب می‌شود. در این راستا، انتظار می‌رود پرچمدار جدید موتورولا از نمایشگر 6.7 اینچی 144 هرتزی، دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی بهره ببرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)