خانهاخبار
ساعت‌های امیزفیت GTR 4 و GTS 4 با نمایشگر امولد و تماس بلوتوثی معرفی شدند

ساعت‌های امیزفیت GTR 4 و GTS 4 با نمایشگر امولد و تماس بلوتوثی معرفی شدند

برند امیزفیت به تازگی از ساعت‌های هوشمند خود رونمایی کرد که با قیمتی 200 دلاری روانه بازار خواهند شد.
۱۴۰۱/۶/۱۳

دو ساعت هوشمند امیزفیت GTR 4 و GTS 4 که مشخصات فنی و رندرهای آن‌ها ماه گذشته لو رفته بود به تازگی رونمایی شدند و برچسب قیمتی و نحوه عرضه آن‌ها مشخص شد. این دو ساعت هوشمند در اکثر مشخصات فنی خود یکسان هستند ولی با طراحی، وزن، ابعاد، نمایشگر و باتری متفاوتی عرضه می‌شوند.

image

طبق اعلام رسمی، امیزفیت GTR 4 از طراحی دایره‌ای با نمایشگر امولد همیشه روشن 1.43 اینچی بهره می‌برد که از رزولوشن تصویر 466 در 466 برخودار است و توسط شیشه تقویت شده محافظت می‌شود. به علاوه، این نمایشگر توسط لایه‌ ضد اثر انگشت نیز پوشیده شده است. از آن سو، امیزفیت GTS 4 با طراحی مستطیلی شکل و نمایشگر 1.75 اینچی همیشه روشن امولد همراه خواهد بود به روزلوشن تصویر 390 در 450 مجهز خواهد بود. پوشش ضد اثر انگشت و شیشه تقویت شده نیز در این ساعت هوشمند وجود دارد. همچنین امیزفیت GTS 4 و GTR 4 به ترتیب از 150 و 200 واچ‌فیس مختلف پشتیبانی می‌کند.

image

 

از نظر ساختاری، هر دو ساعت هوشمند از فریم میانی ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم بهره می‌برند در حالی که قسمت پایینی آن‌ها از جنس پلی‌کربنات های‌گلاس است. البته وزن GTR 4 برابر با 41 گرم است در حالی که GTS 4 با 7 گرم کاهش وزن به 34 گرم رسیده است. وزن متفاوت این دو ساعت به دلیل باتری‌های مختلف آن‌هاست چرا که امیزفیت GTS 4 به باتری 300 میلی‌امپر ساعتی مجهز شده است در حالی که امیزفیت GTR 4 انرژی خود را از باتری 475 میلی‌امپر ساعتی دریافت می‌کند.

image

 

طبق ادعای امیزفیت، مدل GTR 4 با یک بار شارژ و در کاربری عادی تا 14 روز دوام خواهد آورد و GTS 4 نیز عمر باتری 8 روزه خواهد داشت. البته با استفاده سنگین و فعال بودن همه قابلیت‌ها، این آمار به 7 روز و 4 روز کاهش خواهد داشت. با فعال نمودن قابلیت GPS، عمر باتری GTR 4 و GTS 4 به ترتیب برابر با 25 و 16 ساعت می‌رسد. شارژ کامل امیزفیت GTR 4 و GTS 4 نیز در حدود دو ساعت به طول خواهد انجامید.

نرم‌افزار امیزفیت GTR 4 و GTS 4 سیستم عامل Zepp OS 2.0 است که با قابلیت‌های معمول سلامتی مانند پایشگر ضربان قلب، کنترل اکسیژن خون، میزان سطح استرس و پایشگر خواب همراه است. به علاوه، این دو ساعت از 150 حالت ورزشی مختلف شامل شنا پشتیبانی می‌کند که به لطف ویژگی ضدآب آن در عمق 50 متری آب میسر شده است. یکی از قابلیت‌های جذاب ساعت‌های امیزفیت حالت تشخیص سقوط است که در حین انجام حرکات ورزشی سخت به کمک کاربر می‌اید.

امیزفیت GTR 4 و GTS 4 از دستیار صوتی آفلاین و الکسا پشتیبانی می‌کند و ویژگی نصب نرم‌افزار نیز در آن‌ها تدارک دیده شده است. قابلیت تماس از طریق بلوتوث نیز در این دو ساعت قرار داده شده است و همچنین ساعت‌های جدید امیزفیت از برخی بازی‌ها نیز پشتیبانی می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های امیزفیت GTR 4 و GTS 4 می‌توان به ذخیره آفلاین موسیقی، GPS دو باند و حالت اضافه کردن مسیر اشاره کرد که به وسیله آن کاربر می‌تواند مسیر موردنظر خود را وارد ساعت کند و سپس ساعت آن مسیر را به صورت خودکار دنبال خواهد کرد. این قابلیت البته بعدا به صورت یک بروزرسانی نرم‌افزاری در دسترس قرار خواهد گرفت.

image

در نهایت باید اشاره کرد که امیزفیت GTR 4 و GTS 4 با اندروید 7 به بالا و IOS 12 به بالا سازگار هستند و از بلوتوث نسخه 5.0 و WLAN با فرکانس 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کنند. برچسب قیمتی پایه امیزفیت GTS 4 و GTR 4 برابر با 200 دلار است. عرضه این دو ساعت هوشمند از امروز در ایالات متحده آغاز می‌شود و سپس به تدریج در بازارهای دیگر عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)