خانهاخبار
مشخصات فنی راگ فون 6D لو رفت

مشخصات فنی راگ فون 6D لو رفت

نسخه استاندارد سری راگ فون 6D از دوربین 50 مگاپیکسلی و شارژ 65 واتی بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۶/۱۳

نسخه دایمنسیتی سری گوشی‌های گیمینگ ایسوس موسوم به راگ فون 6D آلتیمیت و راگ فون 6D قرار است در تاریخ 19 سپتامبر مصادف با 28 سپتامبر معرفی شوند. به رسمی همیشگی ایسوس، انتظار می‌رود مشخصات فنی این دو گوشی هوشمند جز در بخش کانفیگ‌های رم و حافظه داخلی مشابه یکدیگر باشند. حالا به تازگی گزارشی توسط یکی از افشاگران چینی معتبر منتشر شده است که به مشخصات فنی نسخه استاندارد این سری اشاره دارد.

image

در این گزارش که توسط افشاگر برجسته به نام Digital Chat Station منتشر شده است، مشخصات فنی ایسوس راگ فون 6D قرار گرفته است که احتمالا با مدل آلتیمیت یکسان است. این افشاگر چینی در گزارش خود تایید می‌کند که راگ فون 6D نیز به تراشه دایمنسیتی 9000 پلاس مجهز خواهد بود. در پنل جلویی آن نیز نمایشگر 6.78 اینچی امولد قرار دارد که احتمالا از نرخ نوسازی 165 هرتزی بهره خواهد برد. در پنل پشتی راگ فون 6D نیز سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 جای خواهد داشت. منبع تغذیه این گوشی گیمینگ باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 65 واتی خواهد بود.

image

راگ فون 6D آلتیمیت

شایان ذکر است امروز نیز در خبری دیگر ایسوس به طور رسمی اعلام کرد که سری راگ فون 6D به سیستم خنک‌کننده پیشرفته‌ای مجهز خواهد بود که تا به امروز در هیچکدام از گوشی‌های سری راگ قرار نگرفته است و عملکردی چشمگیر خواهد داشت.

image

راگ فون 6D

در نهایت باید اشاره کرد که شایعات اخیر ابراز کرده‌اند هسته کورتکس X2 موجود در دایمنسیتی 9000 پلاس اورکلاک خواهد شد تا کاربران بتوانند از حداکثر توان آن برای اجرای بازی‌ها بهره ببرند. در این راستا، به نظر می‌اید یکی از دلایل استفاده از خنک‌کننده پیشرفته توان سخت‌افزاری بالا این تراشه و رفع مشکلات تولید گرمای حاصل از آن باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)