خانهاخبار
سری راگ فون 6D بهترین سیستم خنک‌کننده در بین گوشی‌های سری راگ را خواهد داشت

سری راگ فون 6D بهترین سیستم خنک‌کننده در بین گوشی‌های سری راگ را خواهد داشت

نسل جدید گوشی‌های گیمینگ ایسوس در تاریخ 28 شهریور معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۶/۱۲

چندی پیش ایسوس به طور رسمی اعلام کرد که قرار است از یک گوشی هوشمند گیمینگ به نام راگ فون 6D آلتیمیت در تاریخ 19 سپتامبر مصادف با 28 شهریور رونمایی کند. به علاوه، شایعات اخیر ابراز داشته‌اند که این گوشی با مدل دیگری که راگ فون 6D نام دارد نیز همراه خواهد شد و به نوعی نسخه استاندارد راگ فون 6D آلتیمیت محسوب می‌شود. در حال حاضر، اطلاع دقیقی از مشخصات فنی راگ فون 6D آلتیمیت در دسترس نیست ولی ایسوس اخیرا اعلام کرد که گوشی گیمینگ جدید خود با تراشه دایمنسیتی 9000 پلاس عرضه خواهد شد.

image

رندر راگ فون 6D آلتیمیت

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ایسوس رسما خبر از تجهیز راگ فون 6D آلتیمیت به سیستم خنک‌کننده پیشرفته‌ای داده است که تا به امروز در هیچکدام از گوشی‌های سری راگ این برند به کار نرفته است. در این راستا، ایسوس در توئیتر خود اعلام کرده است که سیستم خنک‌کننده راگ فون 6D آلتیمیت قادر است تا هوا را به طرز کاملا جدیدی در خود جریان دهد تا پایداری عملکرد سخت‌افزار آن حفظ شود. همانطور که می‌دانیم، گوشی‌های گیمینگ به دلیل آن که به طور پیوسته و برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرند باید از سیستم خنک‌کننده پیشرفته‌ای بهره ببرند تا تجربه بازی کاربر افت پیدا نکند و سخت‌افزار نیز آسیب نبیند.

image

رندر راگ فون 6D

شایان ذکر است که راگ فون 6D نیز احتمالا از تراشه مدیاتک دایمنسیتی بهره خواهد برد چرا که حرف D موجود در نام این گوشی به نظر به تراشه دایمنسیتی اشاره کرد. به عنوان مثال ممکن است این گوشی به تراشه دایمنسیتی 9000 مجهز باشد. از نقطه نظر طراحی، تفاوتی بین دو سری راگ فون 6D و راگ فون 6 وجود ندارد و در هر دو سری مدل‌های قدرتمند یعنی آلتیمیت و پرو به نمایشگر اولد در پنل پشتی خود مجهز خواهند بود در حالی که نسخه‌های معمولی تنها از لوگوی سری راگ بهره خواهند برد. در واقع، سری راگ فون 6D تنها ممکن است نسخه دایمنسیتی سری راگ فون 6 باشد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)