خانهاخبار
آنر پد X8 لایت با نمایشگر 9.7 اینچی رونمایی شد

آنر پد X8 لایت با نمایشگر 9.7 اینچی رونمایی شد

تبلت جدید آنر به زودی روانه بازارهای جهانی خواهد شد.
۱۴۰۱/۶/۱۱

رویداد IFA 2022 در حال برگزاری است و برندهای مختلف فناوری در حال معرفی محصولات خود برای هر رده کاربری هستند. در این راستا، برند آنر از تبلت مقرون به صرفه خود موسوم به آنر پد X8 لایت رونمایی کرد که با مشخصات فنی مانند نمایشگر 9.7 اینچی و دوربین 5 مگاپیکسلی همراه است.

طبق اعلام رسمی، وزن آنر پد X8 لایت برابر با 460 گرم خواهد بود و ضخامت آن به 7.55 میلی‌متر خواهد رسید. در پنل جلویی آن نیز نمایشگر ال‌سی‌دی 9.7 اینچی با رزولوشن تصویر 1280 در 800 بهره قرار دارد. نرم‌افزار آنر پد X8 لایت اندروید 12 است که با رابط کاربری Magic UI 6.1 ادغام شده است. به لطف این رابط کاربری، کاربر می‌تواند تا چهار پنجره مختلف را به صورت حالت چندوظیفگی اجرا کند.

image

در پنل پشتی آنر پد X8 لایت دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی جای گرفته است که متأسفانه بدون فلش LED همراه شده است. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین 2 مگاپیکسلی است. این دستگاه از صدای Histen پشتیبانی می‌کند و به چهار اسپیکر مجهز شده است.

قلب تپنده آنر پد X8 لایت تراشه هلیو G80 است که با دو نسخه حافظه رم 3 و 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل افزایش از طریق درگاه کارت حافظه microSD به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. انرژی موردنیاز برای این سخت‌افزار از طریق باتری 5100 میلی‌امپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ 10 واتی بهره خواهد برد.

در نهایت، از دیگر مشخصات فنی آنر پد X8 لایت می‌توان به وای‌فای دو باند، بلوتوث نسخه 5.1، درگاه USB-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد. آنر همچنین اعلام کرده است که تبلت خود به زودی روانه بازار جهانی خواهد شد ولی هنوز قیمت آن مشخص نشده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)