خانهاخبار
گوشی تاشو ویوو X فولد اس در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد

گوشی تاشو ویوو X فولد اس در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد

گوشی تاشو ویوو در لیست گیک‌بنچ با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک قرار گرفت.
۱۴۰۱/۶/۱۱

همانطور که قبلا نیز شایعه شده بود، ویوو قرار است به زودی از نسل جدید گوشی تاشو خود موسوم به ویوو X فولد اس رونمایی کند. در این راستا، این گوشی اخیرا در لیست گواهی 3C قرار گرفت و مشخص است که از شارژ 80 واتی پشتیانی خواهد کرد. حالا مدرک محکم دیگری برای عرضه ویوو X فولد اس در آینده‌ای نزدیک منتشر شده است چرا که این گوشی با شناسه مدل V2229A در لیست بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفته است و برخی از مشخصات فنی آن لو رفته است.

image

افشاگر برجسته به نام Mukul Sharma لیست گیک‌بنچ ویوو X فولد اس را به اشتراک گذاشته است که براساس آن، این گوشی تاشو به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک با شناسه مدل Taro مجهز خواهد بود. این تراشه از یک هسته قدرتمند با فرکانس 3.19 گیگاهرتزی، سه هسته با فرکانس 2.75 گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس 2.02 گیگاهرتز بهره می‌برد. حافظه رم ذکر شده در این لیست برابر با 11.01 گیگابایت است که در روی کاغذ 12 گیگابایت خواهد بود. پردازنده گرافیکی نیز آدرنو 730 است. به علاوه، نرم‌افزار ویوو X فولد است مطابق انتظار اندروید 12 خواهد بود.

image

ویوو X فولد

شایان ذکر است که در تست‌های تک و چند هسته‌ای ویوو X فولد اس موفق به کسب امتیازهای 1319 و 4045 شده است. گزارش‌های قبلی اذعان داشته‌اند که گوشی تاشو جدید ویوو به باتری 4700 میلی‌امپر ساعتی با شارژ باسیم 80 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی مجهز خواهد بود. به علاوه، این گوشی احتمالا از دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. شایعه شده است که لولا و کیفیت ساخت کلی ویوو X فولد اس نیز پیشرفت چشمگیری خواهد داشت. در پنل پشتی نیز احتمالا باید شاهد طرح چرمی باشیم و نمایشگر نیز سنسور اثر انگشت التراسونیک را در خود جای خواهد داد.

در نهایت باید اشاره کرد که ویوو X فولد اس احتمالا در طی ماه جاری معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود در طی هفته‌های جاری خبرهای بیشتری پیرامون این گوشی در دسترس کاربران قرار گیرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)