خانهاخبار
توییتر تست ویژگی ویرایش توییت‌ها را شروع کرد

توییتر تست ویژگی ویرایش توییت‌ها را شروع کرد

توییتر بالاخره قابلیت بسیار مورد درخواست شده کاربران، یعنی توانایی ویرایش توییت‌ها را برای برخی مشترکین خود ارائه کرده است که امید می‌رود به زودی برای همگان در دسترس قرار گیرد.
۱۴۰۱/۶/۱۱

توییتر امروز به طور رسمی آزمایش دکمه ویرایش را برای مشترکین به اصطلاح آبی خود که مبلغ ۴٫۹۹ دلار در ماه برای اشتراک ویژه خود می‌پردازند، شروع کرد. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد توییت‌های خود را حتی پس از انتشار، ویرایش کنند.

این شرکت پیش‌تر تایید کرده بود که در حال کار بر روی ویژگی ویرایش توییت‌ها است، اما هیچ جزئیاتی در مورد اینکه این قابلیت چه زمانی ممکن است برای آزمایش در دسترس کاربران باشد، ارائه نکرده بود. طبق یک پست از وبلاگ توییتر، دکمه ویرایش جدید در اواخر این ماه پس از «تست‌های داخلی» در توییتر در دسترس برخی کاربرانی که حساب آبی توییتر را دارند، قرار خواهد گرفت.

image

 

توییت‌هایی که ویرایش شده‌اند، به وضوح در زیر آنها ذکر می‌شود که این توییت ویرایش شده و حتی زمان ویرایش هم در کنار جمله «ویرایش شده» قابل مشاهده خواهد بود و کاربران می‌توانند نسخه‌های قبلی آن توییت را هم ببینند. نکته مهم اینجاست که توییت‌ها تا ۳۰ دقیقه پس از ارسال، قابلیت ویرایش را خواهند داشت.

برای این آزمایش، توییت‌ها تا ۳۰ دقیقه پس از انتشار، می‌توانند چند بار ویرایش شوند. توییت‌های ویرایش شده با نماد، ذکر زمان ویرایش، و برچسب «ویرایش شده» نمایش داده خواهند شد، بنابراین برای خوانندگان واضح خواهد بود که توییت اصلی اصلاح شده است. ضربه زدن روی برچسب توییت‌های ویرایش شده، مخاطبان را به تاریخچه ویرایش آن توییت سوق خواهد داد که شامل نسخه‌های قبلی توییت می‌شود.

توییتر گفته که آزمایش دکمه ویرایش در ابتدا در کشور محلی اعمال خواهد شد و به مرور زمان به مناطق دیگر دنیا گسترش خواهد یافت. این شرکت خاطر نشان می‌کند که به بازخورد این عملکرد جدید که روی نحوه خواندن، نوشتن، و تعامل مردم با توییت‌ها تاثیر می‌گذارد، توجه زیادی خواهد کرد.

آیا شما از کاربران توییتر هستید؟ اگر جواب مثبت است این ویژگی تا چه حد برای شما کاربردی خواهد بود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)