خانهاخبار
لپتاپ تاشو لنوو تینک‌پد X1 Fold 2022 رسما معرفی شد

لپتاپ تاشو لنوو تینک‌پد X1 Fold 2022 رسما معرفی شد

نسل دوم لپتاپ تاشو لنوو از نمایشگر 16.3 اینچی و پردازنده نسل 12 اینتل بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۶/۱۱

رویداد IFA 2022 برای برند لنوو با معرفی نسل دوم لپتاپ تاشو تینک‌پد X1 Fold آغاز شد که در این مطلب به معرفی مشخصات فنی آن خواهیم پرداخت. لپتاپ تاشو جدید لنوو با پیشرفتی بزرگ در مقابل نمایشگر 13.3 اینچی نسل قبلی از نمایشگر بزرگ 16.3 اینچی اولد با رزولوشن تصویر 2560 در 2024 و روشنایی حداکثری 600 نیتی بهره می‌برد. به علاوه، این نمایشگر از 100 درصد فضای رنگی DCI-P3 و فناوری دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند.

image

به مانند دیگر لپتاپ‌های تاشو، لنوو تینک‌پد X1 Fold جدید در سه حالت قابل استفاده است. در روش اول، از آن می‌توان به عنوان یک مانیتور 16.3 اینچی بهره برد که با اتصال یک صفحه کلید بلوتوثی به دسکتاپی اداری بدل می‌شود. به علاوه، این لپتاپ تا 120 درجه قابل تا شدن است و با اتصال یک صفحه کلید مغناطیسی به بخش پایینی فرم لپتاپ‌های معمولی را می‌گیرد و اندازه نمایشگر آن به 12 اینچی کاهش می‌یابد. آخرین راه نیز استفاده از آن در حالت تبلتی است که البته چندان راحت نخواهد بود.

image

قلب تپنده لپتاپ لنوو تینک‌پد X1 Fold پردازنده نسل 12 vPro اینتل است که شامل دو نسخه Core i5 و Core i7 می‌شود. به علاوه، کانفیگ‌ این لپتاپ در بالاترین مدل به حافظه رم 32 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی 1 ترابایتی SSD مجهز است. در بدنه دستگاه نیز دو درگاه USB-C تاندربولت 4 و محفظه سیم‌کارت نانو وجود دارد. برای تجربه صوتی مناسب، لپتاپ تینک‌پد X1 Fold به سه اسپیکر دالبی اتمس و چهار میکروفون دالبی ویس مجهز شده است.

منبع تغذیه تینک‌پد X1 Fold باتری 48 وات ساعتی است. به علاوه، وزن این لپتاپ در حالت عادی برابر با 1.28 کیلوگرم است در حالی که با افزودن پایه نگه‌دارنده و قاب وزن آن به 1.9 کیلوگرم می‌رسد. صفحه کلیدی که برای تینک‌پد X1 Fold تدارک دیده شده است از نور پس زمینه و سنسور اثر انگشت یکپارچه بهره می‌برد.

image

در نهایت، از دیگر مشخصات فنی لنوو تینک‌پد X1 Fold می‌توان به دوربین وبکم 5 مگاپیکسلی، گواهی نظامی MIL-STD-810H و پشتیبانی از ویندوز 11 اشاره کرد. برچسب قیمتی این محصول نیز برابر با 2500 دلار است و عرضه آن از ماه نوامبر آغاز خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)