خانهاخبار
تبلت مقاوم گلکسی تب اکتیو 4 پرو رسما معرفی شد

تبلت مقاوم گلکسی تب اکتیو 4 پرو رسما معرفی شد

نسل جدید تبلت مقاوم سامسونگ از باتری 7600 میلی‌امپر ساعتی قابل تعویض و نمایشگر 10.1 اینچی بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۶/۱۰

اوایل ماه اوت بود که جدیدترین تبلت مقاوم سامسونگ موسوم به گلکسی تب اکتیو 4 پرو موفق به کسب گواهی‌های متعددی شد و در نتیجه، به نظر می‌رسید این تبلت به زودی معرفی خواهد شد. حالا امروز سامسونگ رسما از تبلت گلکسی تب اکتیو 4 پرو رونمایی کرد که می‌تواند کاربر را در شرایط سخت محیطی همراهی کند.

image

همانطور که از نام این تبلت مشخص است، محصول جدید سامسونگ دستگاهی مقاوم است که مهترین نکته فروش آن نیز محسوب می‌شود. در این راستا، گلکسی تب اکتیو 4 پرو و قلم هوشمند اس پن آن از گواهی IP68 برای محافظت در گرد و غبار بهره می‌برد. این تبلت همچنین قادر است در عمق تا 1.5 متری آب شیرین به مدت تا 30 دقیقه دوام بیاورد. یکی از نکات برجسته گلکسی تب اکتیو 4 پرو گواهی نظامی MIL-STD-810H است که مقاومت این دستگاه در برابر رطوبت، غوطه‌وری، شوک و لرزش را تضمین می‌کند. به علاوه، تبلت سامسونگ بدون قاب محافظ خود تا ارتفاع حدود 1 متر ضد ضربه است و در صورت استفاده از قاب، ارتفاع مطئمن آن به 1.2 متر می‌رسد.

image

 

در پنل جلویی گلکسی تب اکتیو 4 پرو نمایشگر 1.0.1 اینچی ال‌سی‌دی TFT با رزولوشن تصویر 1920 در 1200 قرار دارد که توسط محافظ صفحه گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. قلب تپنده گلکسی تب اکتیو 4 پرو تراشه ناشناس 6 نانومتری هشت هسته‌ای است که طبق لیست کنسول گوگل پلی می‌دانیم این تراشه موردنظر اسنپدراگون 778G است. کانفیگ‌های گلکسی تب اکتیو 4 پرو شامل دو نسخه حافظه رم 4 و 6 گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی قابل افزایش از طریق درگاه microSD خواهد بود.

image

منبع تغذیه گلکسی تب اکتیو 4 پرو باتری قابل تعویض 7600 میلی‌امپر ساعتی است. در بخش اتصالات، گلکسی تب اکتیو 4 پرو از شبکه 5G، LTE، وای‌فای 6، بلوتوث نسخه 5.2 و NFC بهره می‌برد. از دیگر مشخصات فنی گلکسی تب اکتیو 4 پرو می‌توان به سنسور اثر انگشت ادغام شده با کلید فیزیکی هوم، وزن 674 گرمی، ضخامت 10.2 میلی‌متری، پشتیبانی از قلم هوشمند اس پن و اندروید 12 بر پایه رابط کاربری One UI اشاره کرد.

image

در نهایت، سامسونگ اعلام کرده است که تبلت گلکسی تب اکتیو 4 پرو در مناطقی از اروپا در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد. به علاوه، سایر مناطق مانند آسیا، آمریکای لاتین، ایالات متحده و خاورمیانه نیز در اواخر سال 2022 این تبلت را دریافت خواهند کرد.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)