خانهاخبار
طراحی ایسوس راگ فون 6D و 6D آلتیمیت لو رفت

طراحی ایسوس راگ فون 6D و 6D آلتیمیت لو رفت

گوشی‌های گیمینگ جدید ایسوس به تراشه دایمنسیتی 9000 پلاس مجهز هستند و از نظر طراحی تفاوتی با سری راگ فون 6 ندارند.
۱۴۰۱/۶/۱۰

ماه گذشته بود که ایسوس از نسل جدید گوشی‌های گیمینگ خود موسوم به راگ فون 6 و راگ فون 6 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک رونمایی کرد. در این راستا، ایسوس قرار است در تاریخ 19 سپتامبر مصادف با 28 شهریور از نسخه دایمنسیتی این گوشی به نام راگ فون 6D آلتیمیت رونمایی کند که به تراشه دایمنسیتی 9000 پلاس مجهز خواهد بود. البته باید اشاره کرد که ایسوس در حال حاضر تنها رونمایی راگ فون 6D آلتیمیت را اعلام کرده است ولی امروز رندرهایی از این گوشی گیمینگ منتشر شد که نسخه استاندارد آن را نیز نشان می‌دهد.

image

راگ فون 6D آلتیمیت

طبق این رندرها، گوشی‌های راگ فون 6 و راگ فون 6D از طراحی مشابه سری راگ فون 6 بهره می‌برند. در این راستا، گوشی راگ فون 6D در پنل پشتی خود میزبان لوگو مخصوص سری راگ است در حالی که پنل پشتی راگ فون 6D آلتیمیت به نمایشگر اولد مجهز خواهد بود. از آنجایی که مشخصات فنی دو گوشی راگ فون 6 و راگ فون 6 پرو به جز کانفیگ‌های آن‌ها با هم یکسان است، انتظار می‌رود دو راگ فون 6D و راگ فون 6D از مشخصات فنی یکسانی برخوردار باشند.

image

راگ فون 6D

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز مشخصات فنی ایسوس راگ فون 6D و راگ فون 6D آلتیمیت منتشر نشده است ولی این برند تایوانی به صورت رسمی قبلا تایید کرده بود که این گوشی‌های هوشمند به تراشه دایمنسیتی 9000 پلاس مجهز خواهند بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)