خانهاخبار
نسل چهارم آیفون SE طراحی مشابه آیفون XR خواهد داشت

نسل چهارم آیفون SE طراحی مشابه آیفون XR خواهد داشت

ظاهرا بالاخره اپل قرار است دست از طراحی بسیار قدیمی آیفون SE بردارد!
۱۴۰۱/۶/۹

جاپ پراسر افشاگر با سابقه، با استناد به اطلاعات جدید از منابع خود، ادعا کرده که اپل نسل بعدی آیفون SE را با طراحی مشابه آيفون XR عرضه خواهد کرد. او در این خصوص گفته که اطلاعاتی که من اخیرا از این مدل آیفون به دست آورده‌ام و تا به حال به طور علنی نگفته‌ام، این است که آیفون SE نسل بعدی اپل، از نظر ظاهری دقیقا مشابه آیفون XR خواهد بود.

همانطور که آیفون SE فعلی طراحی‌اش را از آیفون ۸ به ارث برده است و دارای حاشیه‌های ضخیم در بالا و پایین صفحه نمایش است، آیفون SE نسل چهارم هم برای ایجاد حس بیشتری از مدرن بودن، قرار است طراحی خود را از آیفون XR با حاشیه‌های کمتر و فیس آیدی، به ارث ببرد.

image

 

آیفون XR که دیگر جایی در فروشگاه‌های اپل ندارد، دارای صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی از نوع LCD است، در حالی که آیفون SE فعلی صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی دارد؛ بنابراین این تغییر، علاوه بر ایجاد ظاهری جدید برای آیفون SE نسل بعدی، صفحه نمایش بزرگ‌تری را هم برای ارزان‌ترین آیفون اپل به ارمغان خواهد آورد.

اخیرا راس یانگ تحلیل‌گر معتبر صفحه نمایش هم اظهار نظر جدیدی در مورد آیفون SE نسل بعدی داشته است. او گفته که اپل در حال برنامه‌ریزی برای عرضه نسل چهارم آیفون SE با صفحه نمایش بزرگ‌تر ۵٫۷ اینچی در سال ۲۰۲۳ است، اگرچه او نگفته که آیا چنین مدلی دکمه هوم و حاشیه‌های بالا و پایین را حفظ خواهد کرد یا خیر، اما با توجه به گفته یانگ مبنی بر نمایشگر ۵٫۷ اینچی برای آیفون SE جدید، احتمالا ادعای او با ادعای جان پراسر در یک راستا است و اپل در نسل جدید آیفون SE از طراحی با حاشیه‌های باریک صفحه نمایش و فیس آیدی استفاده خواهد کرد.

به نظر شما اگر آیفون SE با چنین طراحی مدرن‌تری عرضه شود، تاثیر محسوسی روی فروش آن می‌گذارد یا خیر؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)