خانهاخبار
مشخصات فنی کامل گلکسی A04s فاش شد

مشخصات فنی کامل گلکسی A04s فاش شد

گوشی ارزان‌قیمت جدید سامسونگ از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۶/۹

همانطور که قبلا نیز شایعه شده بود، سامسونگ قرار است از گوشی ارزان‌قیمت جدیدی به نام گلکسی A04s رونمایی کند که نسخه نسل جدید گلکسی A03s که سال گذشته معرفی شد، محسوب می‌شود. همچنین شایعه شده است که این گوشی به عنوان نسخه بهبود یافته گلکسی A04 که اخیرا معرفی شد روانه بازار خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش که توسط Pricebaba منتشر شده است، مشخصات فنی کامل این گوشی در دسترس قرار گرفته است. به علاوه، در این گزارش رندرهای گلکسی A04s نیز قرار گرفته است که نمایشگر ناچ قطره‌ای و دوربین سه‌گانه آن را نشان می‌دهد.

image

مشخصات فنی احتمالی گلکسی A04s

طبق این گزارش، گلکسی A04s از نمایشگر 6.5 اینچی اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 90 هرتزی بهره می‌برد که توسط گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. قلب تپنده این گوشی ارزان‌قیمت تراشه اگزینوس 850 است که با حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. البته خوشبختانه به لطف وجود درگاه کارت حافظه microSD، حافظه گوشی تا یک ترابایت قابل افزایش خواهد بود.

در بخش دوربین، گلکسی A04s از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور پرتره 2 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز بر عهده دوربین 5 مگاپیکسلی است. منبع تغذیه این مجموعه باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 15 واتی است. نرم‌افزار گلکسی A04s نیز اندروید 12 بر پایه رابط کاربری One UI 4.1 خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی گلکسی A04s می‌توان به سنسور اثر انگشت کنار بدنه اشاره کرد.

در نهایت، شایعه شده است که گلکسی A04s با برچسب قیمتی 179 یورویی برای کانفیگ رم 3 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی به فروش خواهد رسید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)