خانهاخبار
تصاویری از نسل جدید گوشی تاشو هواوی P50 پاکت در لیست گواهی TENAA قرار گرفت

تصاویری از نسل جدید گوشی تاشو هواوی P50 پاکت در لیست گواهی TENAA قرار گرفت

گوشی تاشو جدید هواوی از دوربین سه‌گانه در پنل پشتی خود و طراحی دوگانه شیشه و چرم بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۶/۸

همانطور که می‌دانیم، هواوی قرار است با برگزاری رویدادی در تاریخ 6 سپتامبر مصادف با 15 شهریور از سری پرچمدار هواوی میت 50 شامل چهار مدل گوشی هوشمند رونمایی کند و حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده به نظر می‌رسد باید منتظر یک گوشی دیگر از طرف این برند چینی باشیم که دستگاهی تاشو محسوب می‌شود.

image

طبق این گزارش، در لیست گواهی TENAA تصاویری از یک گوشی تاشو قرار گرفته است که به نظر به عنوان نسخه جایگزین و نسل بعدی گوشی هواوی P50 پاکت که در دسامبر سال گذشته میلادی معرفی شد، روانه بازار خواهد شد. این گوشی تاشو که در حال حاضر با شناسه مدل BAL-AL80 شناخته می‌شود دومین گوشی تاشو برند هواوی با طراحی تاشو صدفی (مشابه گلکسی زد فلیپ 4) محسوب می‌شود. متأسفانه مشخصات فنی این گوشی تاشو در لیست TENAA قرار نگرفته است.

image

image

آنچه از این تصاویر مشخص است، گوشی تاشو جدید هواوی ظاهرا از طراحی دوگانه شیشه و چرم بهره خواهد برد و در پنل پشتی آن دوربین سه‌گانه جای خواهد گرفت. برای مقایسه، هواوی P50 پاکت به سه دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، فوق عریض 13 مگاپیکسلی و سنسور 32 مگاپیکسلی با فناوری UV Spectrum مجهز است. شایان ذکر است که براساس لیست TENAA، منبع تغذیه این گوشی تاشو باتری 4260 میلی‌امپر ساعتی خواهد بود که البته برای این گوشی با طراحی خود مقداری بزرگ‌ به نظر می‌رسد. در واقع، حجم باتری این گوشی حدود 260 میلی‌امپر ساعت بیشتر از هواوی P50 پاکت است.

image

یک گوشی هواوی دیگر نیز در لیست TENAA قرار گرفته است که دستگاهی میان‌رده محسوب می‌شود و با شناسه مدل CHA-AL80 عرضه خواهد شد. از مشخصات فنی این گوشی می‌توان به سنسور اثر انگشت کنار بدنه و باتری 3900 میلی‌امپر ساعتی اشاره کرد. همچنین بدون شک هر دو این گوشی‌ها از سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS بهره خواهند برد و تنها از شبکه 4G پشتیبانی خواهند کرد.  

image

image

در نهایت باید اشاره کرد که رونمایی گوشی تاشو جدید هواوی در رویداد معرفی سری میت 50 بعید به نظر می‌رسد چرا که تا به امروز هیچگونه گزارشی درباره معرفی این گوشی تاشو در اخبار منتشر نشده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)