خانهاخبار
برچسب قیمتی احتمالی پیکسل واچ لو رفت

برچسب قیمتی احتمالی پیکسل واچ لو رفت

اولین ساعت هوشمند گوگل احتمالا با قیمت 400 دلاری برای نسخه LTE عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۶/۸

اولین ساعت هوشمند گوگل که در کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O از آن پرده‌برداری شد برای مدت زیادی موضوع بحث بسیاری از شایعات و گزارش‌های غیر رسمی بوده است. حالا براساس گزارشی که به تازگی منتشر شده است، به نظر می‌رسد ساعت پیکسل واچ همراه با سری پیکسل 7 رونمایی خواهد شد و با قیمتی در حد یک محصول بالارده عرضه خواهد شد.

image

طبق این گزارش که توسط وبسایت 9to5Google در دسترس قرار گرفته است، ساعت پیکسل واچ در دو نسخه بلوتوثی و LTE روانه بازار خواهد شد. به علاوه، قیمت نسخه LTE پیکسل واچ برای بازار آمریکای شمالی برابر با 400 دلار است و هنوز برچسب قیمتی نسخه مدل بلوتوث آن مشخص نشده است. البته احتمالا قیمت نسخه بلوتوث این ساعت اندکی کمتر از مدل LTE آن خواهد بود.

شایان ذکر است که قیمت ساعت پیکسل واچ در مقایسه با دیگر ساعت‌های موجود در بازار اندکی کمتر است. برای مقایسه، گلکسی واچ 5 پرو از قیمت 500 دلاری بهره می‌برد و نسخه LTE اپل واچ سری 7 نیز با قیمت 500 دلاری به فروش می‌رسد. البته از آن سو، مدل LTE گلکسی واچ 5 با قیمت 330 دلاری روانه بازار شده است. در مجموع، ساعت پیکسل واچ قیمتی در حد یک محصول پرمیوم خواهد داشت.

image

در نهایت باید اشاره کرد که ساعت پیکسل واچ احتمالا از تراشه اگزینوس 9110 با حافظه رم 2 گیگابایتی بهره خواهد برد که البته سخت‌افزار آن کمی قدیمی به نظر می‌رسد. البته پیکسل واچ به پردازنده کمکی برای انجام وظایف سبک نیز مجهز خواهد بود. به علاوه، این ساعت هوشمند از نرم‌افزار اختصاصی خود برخوردار خواهد بود و از قابلیت‌های Google Assistant، Google Maps و سرویس‌های گوگل پشتیبانی خواهد کرد. منبع تغذیه پیکسل واچ باتری 300 میلی‌امپر ساعتی است که احتمالا برای یک روز کامل کاربر را همراهی خواهد کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)