خانهاخبار
وان پلاس نورد واچ در لیست گواهی بلوتوث دیده شد

وان پلاس نورد واچ در لیست گواهی بلوتوث دیده شد

نسل جدید ساعت هوشمند وان پلاس به زودی از راه خواهد رسید.
۱۴۰۱/۶/۷

همانطور که می‌دانیم، وان پلاس قرار است به زودی از نسل جدید ساعت هوشمند خود موسوم به وان پلاس نورد واچ رونمایی کند. در این راستا، برخی از شایعات و گزارش‌های پیشین بخشی از مشخصات فنی و طراحی این ساعت هوشمند را در اختیار کاربران قرار داده بودند. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، وان پلاس نورد واچ در لیست گواهی بلوتوث قرار گرفت.

image

طبق لیست این گواهی، وان پلاس نورد واچ با شناسه مدل OPBBE221 عرضه خواهد شد. به علاوه، این ساعت هوشمند به بلوتوث نسخه 5.2 مجهز خواهد بود که اتصال سریع و راحت را به ارمغان خواهد آورد. همچنین در حال حاضر مشخص شده است که وان پلاس نورد واچ با نرم‌افزار اختصاصی این برند به نام OnePlus N Health همراه خواهد بود. به صورت کلی، با توجه به قرارگیری وان پلاس نورد واچ در لیست گواهی بلوتوث به نظر می‌رسد این ساعت هوشمند به زودی رونمایی و عرضه خواهد شد.

رندرهایی که از وان پلاس نورد واچ منتشر شده‌اند پنج مدل از این ساعت را نشان می‌دهند که با دو طراحی مختلف روانه بازار خواهند شد. براساس این رندرها، سه مدل وان پلاس نورد واچ با طراحی دایره‌ای همراه خواهند بود و دو مدل دیگر از طراحی مستطیلی‌شکل بهره خواهند برد.

image

مدل‌های مستطیلی وان پلاس نورد واچ از نمایشگر با رزولوشن تصویر 240 در 280 و 368 در 448 بهره می‌برند در حالی که نمایشگر مدل دایره‌ای این ساعت از رزولوشن تصویر 240 در 240 و 390 در 390 برخوردار خواهد بود. به علاوه، شایعه شده است که ساعت وان پلاس نورد واچ به تمام قابلیت‌های سلامتی مانند پایشگر ضربان قلب، سنسور کنترل اکسیژن خون و پایشگر خواب مجهز خواهد بود. رنگ‌بندی وان پلاس نورد واچ نیز شامل رنگ‌های مشکی و سفید خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)