خانهاخبار
ویو ایکس فولد اس احتمالا به زودی معرفی خواهد شد

ویو ایکس فولد اس احتمالا به زودی معرفی خواهد شد

گوشی تاشو جدید ویوو از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک و شارژ 80 واتی بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۶/۴

از معرفی و عرضه اولین گوشی تاشو برند ویوو موسوم به ویوو ایکس فولد چند ماهی گذشته است و حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد این تولیدکننده چینی قصد دارد به زودی از جانشین این گوشی رونمایی کند که ویوو ایکس فولد اس نام خواهد داشت و با برخی بروزرسانی‌های سخت‌افزاری همراه خواهد بود.

این گوشی تاشو جدید اوایل ماه جاری میلادی در برخی از گزارش‌های غیر رسمی قرار گرفت و حالا برخی از مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است که در مقایسه با نسل قبلی چندان تفاوتی نیز ندارد. طبق این گزارش که توسط افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station منتشر شده است، ویوو ایکس فولد اس از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک، باتری 4700 میلی‌امپر ساعتی و شارژ 80 واتی بهره خواهد بود.

image

شایان ذکر است که این افشاگر مدعی شده است جزئیات لو رفته تنها تفاوت‌های بین دو گوشی ویوو ایکس فولد و فولد اس خواهد بود و سایر مشخصات فنی بدون تغییر باقی خواهد ماند. همانطور که می‌دانیم، ویوو ایکس فولد از تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک، باتری 4600 میلی‌امپر ساعتی و شارژ 66 واتی برخوردار است.

در نهایت باید اشاره کرد که شاید این سه بروزرسانی سخت‌افزاری شاید چندان نیز چشمگیر نباشد و در این راستا، باید دید تا کاربران و خریداران چگونه به عرضه ویوو ایکس فولد اس واکنش نشان می‌دهند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)