خانهاخبار
نوبت به تلفن‌های ردمی نوت رسید که شارژر همراه را حذف کنند

نوبت به تلفن‌های ردمی نوت رسید که شارژر همراه را حذف کنند

ظاهراً یک گوشی جدید Redmi Note فاقد شارژر همراه خواهد بود. این اولین باری است که شیائومی شارژر را از گوشی‌های Redmi Note حذف می‌کند.
۱۴۰۱/۶/۳

یکی از موضوعات شایع در صنعت گوشی‌های هوشمند، پا فشاری به حذف شارژرهای همراه است، زیرا شرکت‌هایی مانند اپل، سامسونگ و چندین برند دیگر آداپتور را در تلفن‌های رده بالای خود کنار گذاشتند.

image

 

اکنون، به نظر می‌رسد که خط ردمی نوت که متمرکز بر بودجه شیائومی است هم به احتمال زیاد آداپتور را در تلفن‌های خود حذف کند. MySmartPrice یک صفحه از تولید بعدی ردمی به‌نام ردمی نوت ۱۱ اس‌ای (در اصل Redmi Note 10S با تغییر نام تجاری) را در یک وب سایت هندی شیائومی مشاهده کرد که لیست محتویات بسته، فاقد آداپتور همراه بوده است.

ما به طور بالقوه می‌توانیم این موضوع را موقتآ نادرست در نظر بگیریم، چرا که صفحات محصول سایر دستگاه‌های Redmi Note در وب‌سایت هندی شیائومی، همگی یک شارژر درون جعبه را نشان می‌دهند. اما نیازی به گفتن نیست که این جای خالیه ‌‌آداپتور اشاره میکند که ممکن است لازم باشد 999 روپیه (~ 13 دلار) برای شارژر و کابل 33 واتی تلفن، که با سرعت 33 وات شارژ میکند، خرج کنید.

تنها و فقط پرچمداران نیستند

این اولین باری نیست که شیائومی شارژر همراه را از جعبه حذف می‌کند، زیرا سری Mi 11 سال گذشته در بسته‌بندی بدون آداپتور در چین در دسترس بود. با این حال، این گوشی در بسته بندی با شارژر نیز موجود بود و این دو بسته با قیمت یکسان به فروش میرسید. بنابراین امیدواریم شیائومی در صورت حذف شارژر از خط Redmi Note این رویکرد را اتخاذ کند.

با این وجود، این اولین باری نیست که می بینیم یک برند بزرگ، شارژر را از یک گوشی ارزان قیمت حذف می‌کند. ریلمی اوایل سال جاری شارژر داخل جعبه را از دستگاه Narzo 50A Prime خود حذف کرد در حالی که سامسونگ در حال حذف آداپتور همراه از سری Galaxy A خود بود.

با این حال، این تصمیم برای مصرف کنندگان مناسب نیست. طبق یک نظرسنجی از کاربران که آیا یک تلفن ارزان قیمت بدون شارژر می‌خرند یا خیر. به نظر می‌رسد که اکثریت اندک (51.78٪) یک دستگاه مقرون به صرفه را بدون آداپتور نمی‌خرند، در حالی که حدود 25٪ از پاسخ دهندگان گفتند که این موضوع به تلفن همراه بستگی دارد. در آخر نیز، حدود 23 درصد گفتند که یک گوشی ارزان قیمت بدون شارژر خریداری می‌کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)