خانهاخبار
سری هواوی میت 50 با شارژ 66 واتی در گواهی 3C لیست شد

سری هواوی میت 50 با شارژ 66 واتی در گواهی 3C لیست شد

جدیدترین سری پرچمدار هواوی در تاریخ 15 شهریور رونمایی خواهد شد.
۱۴۰۱/۶/۳

همانطور که قبلا نیز رسما اعلام شده بود، سری پرچمدار جدید هواوی موسوم به سری میت 50 قرار است در تاریخ 6 سپتامبر مصادف با 15 سپتامبر معرفی شود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، برخی از مشخصات فنی این سری پرچمدار شامل سرعت شارژ، یکی از قابلیت‌های دوربین و سخت‌افزار احتمالی در فاصله دو هفته مانده رونمایی رسمی لو رفت.

image

طبق لیست گواهی 3C، سه مدل از سری هواوی میت 50 شامل میت 50، میت 50 پرو و میت 50 RS در این گواهی ثبت شده‌اند. این سه مدل از شارژ 10 واتی، شارژ 40 واتی و شارژ 66 واتی پشتیبانی می‌کنند. متأسفانه دیگر مشخصات فنی این سری گوشی‌های هوشمند در لیست 3C ذکر نشده بود.

image

در گزارشی دیگر که توسط افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است اعلام شد که هواوی میت 50 و میت 50 پرو به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک مجهز خواهند بود. البته منبع زنجیره تامین وبسایت MyDrivers ادعا کرده است که تنها نسخه 4G این تراشه در دسترس خواهد بود. از آن سو، مدل چهارم سری یعنی هواوی میت 50E از تراشه اسنپدراگون 778G بهره خواهد برد. در این گزارش همچنین ذکر شده است که هواوی 50 پرو و میت 50 RS از نمایشگر ناچ برخوردار است.

image

در بخش دوربین، انتظار می‌رود هواوی میت 50 پرو از گشودگی دیافراگم متغیر در سنسور اصلی خود بهره ببرد. این فناوری قبلا نیز در سری گلگسی اس 9 و اس 10 سامسونگ نیز به کار رفته بود که از طریق آن کاربر قادر خواهد بود تا از گشودگی دیافراگم f/1.7 و f/2.4 انتخاب کند. دو نسل از سری پرچمدار گلکسی نوت نیز از این فناوری برخوردار بودند.

image

در نهایت باید اشاره کرد که موتور اختصاصی تصویربرداری XMage نیز احتمالا جایگزین برند دوربین لایکا خواهد شد و باید انتظار بهبود عملکرد دوربین سری میت 50 را داشته باشیم. به علاوه، تبلت احتمالا تبلت میت‌پد پرو 12.4 اینچی نیز در این رویداد معرفی می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)