خانهاخبار
ویوو ایکس ۸۰ پرو پلاس در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد

ویوو ایکس ۸۰ پرو پلاس در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد

ویوو قصد دارد دستگاه دیگری در سری ایکس ۸۰ معرفی کند.
۱۴۰۱/۶/۳

پس از آنکه ویوو ایکس ۸۰ و وویو ایکس ۸۰ پرو در اوایل ساری جاری معرفی شدند، بالاخره زمان آن رسیده که ویوو ایکس ۸۰ پرو پلاس، سومین گوشی خانواده ایکس ۸۰ نیز راه خود را به دنیای گوشی‌های هوشمند پیدا کند. اخیرا یک منبع معتبر فاش کرده که ویوو قصد دارد یک دستگاه جدید در سری ایکس عرضه کرده و تاریخ این عرضه نیز، ماه سپتامبر (مصادف با ماه شهریور) اعلام شده است. لازم به ذکر است که در ادامه گفته شده این گوشی یک ارتقای عادی نبوده و احتمالا بتواند تبدیل به پرفروش‌ترین گوشی این سری شود.

image

 

به نقل از آخرین گزارشات شرکت تحقیقاتی Counterpoint Research، پس از استقبال گرم کاربران از ویوو ایکس ۸۰ و ویوو ایکس ۸۰ پرو پلاس، این سری توانست در بخش گوشی‌های هوشمند در چین به رتبه دوم در ۳ ماهه دوم سال ۲۰۲۲ دست پیدا کند. پس از سهم بازار ۱۳ درصدی این خانواده در بازه زمانی ذکر شده، این شرکت قصد دارد پس از استقبال خوب کاربران، نسخه دیگری از این خانواده به بازار عرضه کند.

انتظار می‌رود ویوو ایکس ۸۰ پرو پلاس با جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک همراه شود.  همچنین شایعات حاکی از آن است که این گوشی دارای دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لنز ایزوسل JN1 سامسونگ (با اندازه لنز 1/2.76 اینچ و پیکسل‌های ۰.۶۴ میکرومتری) و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی ایزوسل JN2 سامسونگ (با اندازه لنز 1/1.12 اینچ و پیکسل‌های ۱.۴ میکرومتری) خواهد بود. همچنین دوربین‌های ذکر شده در کنار دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی که در ویوو ایکس ۸۰ پرو نیز موجود بود، ماژول دوربین چهارگانه ویوو ایکس ۸۰ پرو پلاس را تشکیل خواهند داد.

انتظار می‌رود در روزهای آینده و با وارد شدن به ماه سپتامبر و نزدیک شدن معرفی این گوشی، جزئیات بیشتری از ویوو ایکس ۸۰ پرو پلاس در دسترس قرار بگیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)