خانهاخبار
اندروید 13 امسال برای Nothing Phone 1 عرضه نخواهد شد

اندروید 13 امسال برای Nothing Phone 1 عرضه نخواهد شد

کاربران گوشی Phone 1 در طی سال جاری تنها پچ‌های امنیتی و بروزرسانی‌های مقطعی را دریافت خواهند کرد.
۱۴۰۱/۶/۲

ماه گذشته میلادی بود که برند Nothing اولین گوشی خود برای بازار اندرویدی‌ها یعنی Phone 1 را رونمایی کرد که دستگاهی میان‌رده محسوب می‌شود. این گوشی اندروید 12 بر پایه رابط کاربری NothingOS را اجرا می‌کند که به پایان زمان خود به دلیل عرضه اندروید 13 نزدیک است. در این راستا، قبلا انتظار می‌رفت که Nothing Phone 1 جدیدترین نسخه سیستم عامل اندورید را دریافت خواهد کرد ولی امروز گزارشی رسمی منتشر شد که شاید برای کاربران خبری ناامید‌کننده به حساب آید.

image

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، برند Nothing اعلام کرد که بروزرسانی اندورید 13 برای Phone 1 تنها در نیمه اول سال میلادی بعدی یعنی سال 2023 (بازه زمانی بین ژانویه ژوئن) عرضه خواهد شد و امسال خبری از بروزرسانی نرم‌افزاری اساسی نخواهد بود. البته عرضه بروزرسانی‌های نرم‌افزاری مقطعی برای بهبود تجربه کاربری و پچ‌های امنیتی در طی سال جاری انجام خواهد شد.

این شرکت در اعلامیه رسمی خود گفته است که برای بهبود تجربه کاربری بروزرسانی‌های مربوط به سیستم عامل Phone 1 به صورت مقطعی عرضه خواهد شد ولی انتشار بروزرسانی اندروید 13 به نیمه اول سال میلادی بعد موکول خواهد شد. به علاوه، Nothing ادعا کرده است که قبل از عرضه این بروزرسانی می‌خواهد اطمینان کسب کند نرم‌افزار و سخت‌افزار Phone 1 به طور کامل هماهنگ شود تا بهترین نتیجه برای کاربر به دست آید.

image

در نهایت باید اشاره کرد که Nothing در زمان معرفی گوشی خود اعلام کرد که Phone 1 تا چهار سال بروزرسانی امنیتی و سه سال بروزسانی اساسی اندروید را دریافت می‌کند. از مشخصات فنی Nothing Phone 1 می‌توان به تراشه اسنپدراگون 778G پلاس، نمایشگر 6.55 اینچی 120 هرتزی اولد، باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با شارژ33 واتی و دوربین اصلی / فوق عریض 50 مگاپیکسلی اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)