خانهاخبار
شیائومی 12T پرو با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک در لیست کنسول گوگل پلی قرار گرفت

شیائومی 12T پرو با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک در لیست کنسول گوگل پلی قرار گرفت

جدیدترین سری گوشی‌های پرچمدار شیائومی به زودی روانه بازار جهانی خواهند شد.
۱۴۰۱/۶/۱

همانطور که می‌دانیم، شیائومی قرار است به زودی سری پرچمدار جدیدی را روانه بازار کند که شامل دو گوشی شیائومی 12T و شیائومی 12T پرو خواهد بود. به علاوه، سری شیائومی 12T به عنوان نسخه بهبود یافته سری شیائومی 12 عرضه می‌شود که از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک برخوردار خواهد بود. در این راستا، برای مدت طولانی اخبار و گزارش‌های فراوانی درباره این سری پرچمدار منتشر شده بود. به علاوه، این دو گوشی قبلا نیز در گواهی‌های مختلفی مانند FCC، NBTC و SIRIM قرار گرفته بودند.

image

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، نسخه قدرتمند سری شیائومی 12T یعنی شیائومی 12T پرو در لیست کنسول گوگل پلی قرار گرفته است و بخشی از مشخصات فنی آن لو رفته است. قبلا نیز شایعه شده بود که شیائومی 12T پرو نسخه بازار جهانی گوشی ردمی K50 الترا خواهد بود.

طبق لیست گوگل پلی، شیائومی 12T پرو از نمایشگر با رزولوشن تصویر 2712 در 1220 بهره خواهد برد که با تراکم پیکسلی 480ppi همراه خواهد بود. به علاوه، این گوشی از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با فرکانس بین بازه 2.0 گیگاهرتز و 3.2 گیگاهرتزی برخوردار خواهد بود. پردازنده گرافیکی این گوشی نیز آدرنو 730 است. با این اوصاف، می‌توان اطمینان داشت که قلب تپنده شیائومی 12T پرو تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک است که با حافظه رم 12 گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. نرم‌افزار این گوشی نیز اندروید 12 است.

image

همانطور که اشاره شده، شیائومی 12T پرو احتمالا به عنوان نسخه بازار جهانی ردمی K50 الترا روانه بازار خواهد شد. در نتیجه، انتظار می‌رود مشخصات فنی این گوشی هوشمند مشابه یکدیگر باشد. در این راستا، شیائومی 12T پرو به نمایشگر 6.67 اینچی امولد با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتزی مجهز خواهد بود.

این نمایشگر همچنین از فناوری دالبی ویژن نیز پشتیبانی خواهد کرد و میزبان سنسور اثر انگشت و ناچ حفره دوربین 20 مگاپیکسلی نیز خواهد بود. به علاوه، شیائومی 12T پرو از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی HP1 سامسونگ بهره خواهد برد در حالی که ردمی K50 الترا به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز است. دیگر دوربین‌های پرچمدار شیائومی شامل لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که منبع تغذیه شیائومی 12T پرو باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 120 واتی است. کانفیگ این پرچمدار نیز احتمالا شامل حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)