خانهاخبار
واتس‌اپ در آخرین نسخه بتای خود قابلیت جدیدی را برای گروه‌ها ارائه کرده است

واتس‌اپ در آخرین نسخه بتای خود قابلیت جدیدی را برای گروه‌ها ارائه کرده است

واتس‌اپ در آخرین نسخه بتای این اپلیکیشن که به تازگی منتشر شده، ویژگی جدیدی را برای ادمین گروه‌ها ارائه کرده تا بتوانند کنترل بیشتری روی پیام‌ها داشته باشند.
۱۴۰۱/۶/۱

به گزارش WABetaInfo، واتس اپ یک ویژگی جدید چت گروهی را برای کاربران نسخه بتا در iOS ارائه کرده است که به مدیران گروه امکان حذف پیام‌های سایر اعضا را می‌دهد. این شرکت در بروزرسانی‌های اخیر مشغول ساخت ویژگی‌های چت گروهی خود بوده است و هدف این ویژگی اخیر، کمک به مدیران گروه است تا مکالمات داخل گروه را بهتر تعدیل کنند که می‌تواند حتی تا ۲۵۶ نفر در این پلتفرم را درگیر کند.

با تغییر جدید، آزمایش کنندگان نسخه بتا که امتیازات «حذف مدیر گروهی» را دریافت کرده‌اند، می‌توانند هر پیام اخیر را از یک گروه چت که در آن مدیر هستند حذف کنند. البته وقتی پیامی برای همه افراد گروه حذف می‌شود، اعضای گروه در مورد این موضوع با خبر می‌شوند که مدیر گروه پیام خاصی را حذف کرده است.

image

 

همچنین در آخرین نسخه بتا واتس اپ، یک قابلیت اختیاری برای مشاهده بروزرسانی‌های قسمت استاتوس در این برنامه، که به مانند استوری‌های اینستاگرام است، در لیست چت‌های افراد ایجاد شده است. بروزرسانی‌های استاتوس به کاربران واتس اپ اجازه می‌دهد عکس‌ها و ویدیوهایی را در این برنامه ارسال کنند که پس از ۲۴ ساعت ناپدید خواهند شد.

مطابق معمول واتس اپ هیچ جزئیاتی در مورد زمان عرضه این ویژگی‌های جدید ارائه نداده است، اما از آنجایی که این موارد در نسخه بتای این اپلیکیشن برای آزمایش کنندگان در دسترس قرار گرفته است، نباید زمان زیادی را منتظر شد تا شاهد عرضه این قابلیت‌ها به صورت عمومی بود.

در آخرین بروزرسانی بزرگ واتس اپ، کاربران واتس اپ این امکان را دریافت کردند که وضعیت «Last Seen» خود را به صورت مخاطب به مخاطب تنظیم کنند و راهی را برای ترک بی سر و صدای گروه‌های چت بدون اطلاع اعضای گروه هنگام انجام این کار، داشته باشند. واتس اپ البته در حال توسعه یک برنامه مک به روز شده است که دارای پشتیبانی از مک‌های دارای تراشه اختصاصی اپل است اما زمان عرضه آن نامشخص است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Saeed bilal

۱۴۰۲/۲/۲۴
Yes