خانهاخبار
عمر باتری عالی جدیدترین هدف دستگاه‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۲ بود

عمر باتری عالی جدیدترین هدف دستگاه‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۲ بود

پس از گلکسی زد فولد ۴، گلکسی واچ ۵ پرو نیز عملکردی چشمگیر در بخش باتری از خود بر جای گذاشت.
۱۴۰۱/۶/۱

طبق آزمایش‌هایی که اخیرا روی گلکسی واچ ۵ پرو انجام شده، نتایج خارق‌العاده‌ای به دست آمده است. این ساعت در ازای عدم وجود حلقه چرخان فیزیکی، برتری جدیدی دارد. گلکسی واچ ۵ پرو یک ساعت هوشمند جدید از سوی سامسونگ بوده که سیستم عامل Wear OS را اجرا کرده و در بخش باتری عملکردی بی‌نظیر دارد.

image

 

اگر کسی اخبار مربوط به گوشی‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند و به طور کلی اخبار فناوری را دنبال کرده باشد، احتمالا درباره عمر باتری ضعیف ساعت‌های هوشمند اندرویدی شنیده است. زیرا این ساعت‌های اغلب حتی با استفاده نسبتا سنگین، به شارژ نیاز دارند. اما در همین حال، سامسونگ توانسته عمر باتری چند روزه را در ساعت‌های هوشمند جدید خود ارائه دهد. قابلیتی که ممکن است باعث افزایش فروش خوب این گجت‌ها شود.

زمانی که سامسونگ تصمیم گرفت به خاطر اندروید، سیستم عامل Tizen را برای ساعت‌های خود کنار بگذارد، کاربران زیادی از این گجت ناامید شدند. اما این عمل خوشحالی‌های زیادی را نیز در پی داشت. زیرا استفاده از اندروید مزیت‌هایی مانند دسترسی به برنامه‌های رسمی گوگل را به کاربران می‌داد. اما چیزی که ناراحت‌کننده بود، کم شدن عمر باتری این محصول بود.

اتفاقی که خیلی از کاربران پیش‌بینی کرده بودند، رخ داد. گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک در بخش باتری عملکرد ضعیفی داشت و افراد نهایتا می‌توانستند یک روز پیش از شارژ مجدد از آن استفاده کنند. اما خوشبختانه، سامسونگ سیاست اپل را در پیش نگرفت و به کاربران خود اعلام نکرد که باید با آن کنار بیایند.

این شرکت قصد داشت مشکلی که سیستم عامل جدید برای ساعت‌های هوشمندش به وجود آورده را برطرف کند. اکنون پس از بررسی‌هایی که روی گلکسی واچ ۵ پرو انجام شده، می‌توان گفت که به لطف باتری بزرگی که دارد، عمر باتری این ساعت دیوانه‌کننده است. زیرا سامسونگ با حذف چرخنده فیزیکی، فضای بیشتری را برای باتری به دست آورده است.

بنابراین اگر به دنبال ساعتی هوشمند با عمر باتری عالی هستید، گلکسی واچ ۵ پرو می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد. درست مانند گلکسی زد فولد ۴ که عملکردی بی‌نظیر در بخش باتری داشت و امیدواریم پس از اتمام آزمایشات روی گلکسی زد فلیپ ۴، به نتایجی مشابه دست پیدا کنیم. اکنون به نظر می‌رسد عمر باتری شگفت‌انگیز هدفی مهم برای محصولاتی که سامسونگ در رویداد اخیر خود معرفی کرد بوده است. حداقل گلکسی واچ ۵ پرو و گلکسی زد فولد ۴ این موضوع را ثابت کرده‌اند.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)