خانهاخبار
اطلاعات جدیدی از گلکسی A23 5G توسط سامسونگ تأیید شد

اطلاعات جدیدی از گلکسی A23 5G توسط سامسونگ تأیید شد

تاریخ عرضه و گزینه‌های رنگی جدیدترین گوشی مقرون به صرفه سامسونگ لو رفت.
۱۴۰۱/۶/۱

پس از اینکه دو هفته پیش بخشی از مشخصات گلکسی A23 5G منتشر شد، امروز سامسونگ به صورت رسمی، بخشی از جزئیات ارزان‌ترین گوشی خود با بهره‌گیری از فناوری اتصال 5G، یعنی گلکسی A23 5G را منتشر کرده است. این دستگاه ماه آینده فروش خود را در تایوان آغاز کرده و اولین خریداران این گوشی، هدایایی مانند آداپتور شارژ دریافت خواهند کرد. همچنین سامسونگ قصد دارد ماه آینده، علاوه بر گلکسی A23 5G، فروش گلکسی A13 5G را نیز شروع کند.

image

 

گلکسی A23 5G از تاریخ ۱۶ سپتامبر (مصادف با ۲۵ شهریور) در نمایندگی‌های شرکت کره‌ای در تایوان در دسترس خواهد بود. این گوشی در دو پیکربندی به فروش خواهد رسید:

  • ۴ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی
  • ۶ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی

همچنین دو نسخه ذکر شده گلکسی A23 5G به ترتیب به قیمت ۲۹۸ دلار و ۳۳۱ دلار به فروش خواهند رسید.

همچنین سامسونگ اعلام کرده که علاوه بر گلکسی A23 5G، گلکسی A13 5G نیز در آن تاریخ فروش خود را آغاز خواهد کرد. این گوشی نیز در دو پیکربندی به فروش خواهد رسید:

  • ۴ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی
  • ۴ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی

دو نسخه ذکر شده از گلکسی A13 5G نیز به ترتیب با قیمت‌های ۲۳۱ دلار و ۲۶۵ دلار به فروش خواهند رسید.

بسته‌های آداپتور شارژ گلکسی A23 5G و گلکسی A13 5G برای مدت محدودی در دسترس خواهد بود

همانطور که احتمالا بدانید، سامسونگ مانند اپل به دلیل قوانین و نگرانی‌های زیست محیطی، دیگر آداپتورهای شارژر را در کنار گوشی‌های خود قرار نمی‌دهد. اما خریداران اولیه گوشی‌های گلکسی A23 5G و گلکسی A13 5G دیگر مجبور به پرداخت هزینه اضافی برای این قطعه نیستند.

شرکت کره‌ای قصد داشته به مشتریانی که گلکسی A13 5G را تا پیش از ۳۰ سپتامبر (مصادف با ۸ مهر) سفارش دهند، یک شارژر رسمی ۱۵ واتی سامسونگ را هدیه دهد. همچنین پیشنهاد ذکر شده، برای مشتریانی که گلکسی A23 5G را قبل از ۱۵ اکتبر (مصادف با ۲۳ مهر) خریداری کنند در دسترس خواهد بود. لازم به ذکر است که اگر کاربری پس از تاریخ‌های ذکر شده بخواهد گوشی مربوطه را خریداری کند، باید ۱۶ دلار بابت شارژر ۱۵ واتی سامسونگ بپردازد.

سامسونگ در نظر داشته تا هردو گوشی گلکسی A13 5G و گلکسی A23 5G را در سه رنگ به فروش برساند. گلکسی A13 5G در سه رنگ مشکی، آبی و سفید به فروش خواهد رسید و گلکسی A23 5G نیز، در سه رنگ مشکی، آبی و هلویی در دسترس خواهد بود. در ادامه تصاویری از این گزینه‌های رنگی خواهید دید.

image

تصویری از گلکسی A13 5G در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید

image

تصویری از گلکسی A23 5G در رنگ‌های مشکی، آبی و هلویی

لازم به ذکر است اگرچه این دو گوشی از نظر اندازه با یکدیگر شباهت دارند، اما گلکسی A13 5G و گلکسی A23 5G شباهت زیادی ندارند. تا جایی که بار پردازشی گلکسی A13 5G بر دوش تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ بوده و گلکسی A23 5G، از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۶۹۵ برخوردار است.

 
 

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)