خانهاخبار
زمان رونمایی رسمی سری پرچمدار هواوی میت 50 اعلام شد

زمان رونمایی رسمی سری پرچمدار هواوی میت 50 اعلام شد

هواوی به تازگی با انتشار تیزری زمان معرفی سری پرچمدار خود را اعلام کرد.
۱۴۰۱/۵/۳۱

همانطور که قبلا نیز گزارش شده بود، هواوی قرار است به زودی از جدیدترین سری پرچمدار خود موسوم به سری میت 50 رونمایی کند. در این راستا، هواوی امروز تیزری را منتشر کرده است که زمان رونمایی رسمی این سری پرچمدار را اعلام می‌کند. طبق این تیزر، سری هواوی میت 50 در تاریخ 6 سپتامبر مصادف با 15 شهریور و در طی رویدادی در چین و برای بازار این کشور معرفی خواهد شد.  

image

شایان ذکر است که در این تیزر تنها زمان معرفی این سری پرچمدار اعلام شده است و جزئیات مربوط به مشخصات فنی آن ذکر نشده است ولی به لطف شایعات و گزارش‌های غیر رسمی، اطلاعات خوبی از قابلیت‌ها و جزئیات فنی سری هواوی میت 50 در دسترس کاربران قرار گرفته است. در این راستا، سری هواوی میت 50 شامل چهار مدل هواوی میت 50، میت 50e، میت 50 پرو و میت 50 نسخه RS خواهد بود.

براساس گزارش‌های غیر رسمی، نسخه استاندارد سری هواوی میت 50 از تراشه اسنپدراگون 888 بهره خواهد برد که متأسفانه به شبکه 4G محدود شده است. از آن سو، میت 50 پرو به تراشه معرفی نشده و اختصاصی هواوی موسوم به کایرین 9000S مجهز خواهد بود. به علاوه، انتظار می‌رود هواوی میت 50e نیز با تراشه اسنپدراگون 778G عرضه خواهد شد.

image

 

تراشه کایرین 9000S هنوز رونمایی و معرفی نشده است ولی به احتمال زیاد این تراشه نسخه بهبودیافته تراشه کایرین 9000 خواهد بود. همچنین شایعات قبلی ادعا کرده بودند که مدل‌های سری هواوی میت 50 به نمایشگر اولد ساخته شده توسط BOE مجهز خواهند بود که نسخه‌های استاتدارد از نرخ نوسازی 90 هرتزی و نسخه‌های پرو از نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برند. به مانند دیگر گوشی‌های هواوی، سری میت 50 بر پایه سیستم عامل HarmonyOS 3 خواهد بود که در چین به نام HongMeng OS شناخته می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مرتضی

۱۴۰۱/۶/۱
گوشی سال 2022 بدون 5G!!!!!!!!!! اصلا ارزش نداره. بدون گوگل پلی و خدمات گوگل هم که یه معضل هستش. خودم گوشی هوآوی داشتم واقعا بدون ساپورت کردن گوگل پلی و خدمات گوگل هیچ ارزشی نداره. حالا دوربین و سخت افزار هرچقدر هم میخواد قوی باشه. هوآوی بعد از تحریم های آمریکا واقعا حیف شد.