خانهاخبار
سامسونگ مشغول آزمایش مخفیانه One UI 5.0 روی گلکسی زد فولد 3 است

سامسونگ مشغول آزمایش مخفیانه One UI 5.0 روی گلکسی زد فولد 3 است

به نظر می‌رسد شاید تاشوی سال قبل سامسونگ، بروزرسانی زودتر از موعد دریافت کند.
۱۴۰۱/۵/۳۱

اگرچه سری گلکسی اس ۲۲ احتمالا اولین گوشی سامسونگ بوده که بروزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ را دریافت می‌کند، اما این شرکت مشغول آزمایش این رابط کاربری روز چند دستگاه دیگر است. شواهد نشان می‌دهد سامسونگ اخیرا در حال اجرای رابط کاربری One UI 5.0 روی سری‌های گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۰ بوده و اکنون، گلکسی زد فولد ۳ نیز به این لیست اضافه شده است.

image

 

اگرچه که گلکسی زد فولد ۳ در لیست گوشی‌هایی که به زودی این رابط کاربری را دریافت می‌کنند نیست، اما ممکن است این گوشی به زودی به این فهرست اضافه شود. زیرا سامسونگ در حال آزمایش سخت‌افزار پرچمدار گوشی‌های تاشوی خود در سال ۲۰۲۱ بوده و ممکن است صاحبان گلکسی زد فولد ۳، مجبور نباشند بیش از حد برای One UI 5.0 صبر کنند.

چه بلایی سر رابط کاربری One UI 4.1.1 مبتنی بر اندروید ۱۲ برای گلکسی زد فولد ۳ خواهد آمد؟

در حال حاضر برنامه‌های سامسونگ برای گلکسی زد فولد ۳ خیلی واضح نیست، اما پیش‌بینی می‌شود سامسونگ یکی از این دو کار را انجام دهد. یا گلکسی زد فولد ۳ رابط کاربری One UI 4.1.1 را دریافت خواهد کرد، یا سامسونگ از عرضه این رابط کاربری برای گوشی تاشوی خود صرف نظر کرده و مستقیما One UI 5.0 و اندروید ۱۳ را برای این گوشی عرضه خواهد کرد.

اگرچه سامسونگ هنوز نتوانسته برنامه دقیقی را برای بروزرسانی‌های این گوشی ارائه دهد، لازم است بدانید گلکسی زد فولد ۴ جدید نیز با اندروید 12L و رابط کاربری One UI 4.1.1 عرضه خواهد شد. بنابراین احتمال دریافت اندروید جدید برای گلکسی زد فولد ۳ آن هم زودتر از نسخه جدیدتر خود، مقداری کم است.

لازم به ذکر است که رابط‌های کاربری One UI 4.1.1 و One UI 5.0 برای گلکسی زد فولد ۳ دارای اشتراک‌های زیادی در ویژگی‌های کلیدی است. از این قابلیت‌ها می‌توان به مولتی تسکینگ و پنجره‌های پاپ‌آپ، ادغام Bixby Vision OCR با برنامه‌هایی نظر گالری، دوربین و سامسونگ اینترنت اشاره کرد. با در نظر گرفتن این موضوع، فرقی نمی‌کند سامسونگ کدام رابط کاربری را برای گلکسی زد فولد ۳ عرضه کند، زیرا این گوشی در هر صورت از قابلیت‌های ذکر شده برخوردار خواهد شد.

اما در مورد اینکه سامسونگ چه زمانی قصد دارد برنامه انتشار اندروید ۱۳ را منتشر کند، باید صبر کنیم. اما با وجود اعلام شرکت‌های رقیب مانند اوپو مبنی بر عرضه برنامه‌های بتا مبتنی بر اندروید ۱۳ تا انتهای آگوست (مصادف با اوایل شهریور)، ممکن است شرکت کره‌ای نیز مجبور باشد برای عقب نماندن از آن‌ها، هرچه زودتر این سیستم عامل را عرضه کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)