خانهاخبار
تایید دیگری برای استفاده دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در گلکسی اس 23 اولترا

تایید دیگری برای استفاده دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در گلکسی اس 23 اولترا

گزارش دیگری از منابع صنعت در کره جنوبی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در گوشی گلکسی اس 23 اولترا خود استفاده کند.
۱۴۰۱/۵/۲۹

پیش از این هم چند بار شنیده‌ایم که سامسونگ قصد دارد گلکسی اس 23 اولترا را به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز کند، اما امروز گزارش دیگری ظاهرا این اطلاعات را تایید کرده است، که البته باز هم باید به دیده شک به آن نگریست.

image

به گفته منابعی از خواستگاه سامسونگ، یعنی کشور کره جنوبی، این شرکت به شرکای اصلی خود در تولید دوربین، اطلاع داده است که از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در نسل بعدی دستگاه پرچم‌دار خود استفاده خواهد کرد. رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی که در حال حاضر مورد استفاده قرار می‌گیرد، دو سال پیش با گلکسی اس 20 اولترا عرضه شد و تا زمان عرضه گلکسی اس 23 سه ساله خواهد شد.

بنابراین به نظر می‌رسد سامسونگ یک بار دیگر قصد دارد بازی اعداد را شروع کند که امکان دارد این تاثیر معرفی موتورولا X30 Pro که در اوایل این ماه میلادی معرفی شد و شیائومی 12T Pro باشد که در آینده قرار است معرفی شود.

اگرچه رزولوشن این گوشی آینده سامسونگ ممکن است با این گوشی‌ها یکی باشد، اما ممکن است که این شرکت از سنسور جدیدی برای دستگاه خود استفاده کند، نه سنسورهایی که موتورولا یا شیائومی استفاده کرده‌اند. بنابراین باید منتظر ماند و دید که این بازی اعداد مگاپیکسل در این شرکت‌ها تا کجا خواهد انجامید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)