خانهاخبار
ویژگی جدید تیک‌تاک اجازه اشتراک‌گذاری استوری در فیسبوک و اینستاگرام را به کاربران می‌دهد

ویژگی جدید تیک‌تاک اجازه اشتراک‌گذاری استوری در فیسبوک و اینستاگرام را به کاربران می‌دهد

تیک‌تاک برای افزایش رشد خود، تصمیم به تعامل با پلتفرم‌های رقیب گرفت.
۱۴۰۱/۵/۲۸

فیسبوک و اینستاگرام اخیرا زمان زیادی را برای شبیه‌سازی خود به تیک‌تاک صرف کرده و اقدامات متعددی انجام داده‌اند. یکی از این اقدامات، اضافه شدن ریلز به این پلتفرم‌ها است. اما تیک‌تاک در اندیشه ویژگی جدیدی بوده که به تولیدکنندگان محتوا در این شبکه اجتماعی اجازه می‌دهد تا استوری‌های خود را در فیسبوک و اینستاگرام به اشتراک بگذارند. این پلتفرم به وب‌سایت Tech Crunch اعلام کرده که می‌خواهد به کاربران اجازه دهد استوری‌های خود را در پلتفرم رقیب، یعنی اینستاگرام و فیسبوک به اشتراک بگذارند.

image

 

به گفته این شرکت، این ویژگی به تازگی برای کاربران تیک‌تاک منتشر شده و به زودی در دسترس همه آن‌ها قرار خواهد گرفت.

این حرکت تیک‌تاک می‌تواند باعث شود ویدیوهای این پلتفرم در شبکه‌های رقیب بیشتر دیده شود. زیرا متا اخیرا با قابلیت ریلز خود به شدت در تلاش بوده تا بازدید ویدیوهای تیک‌تاک را کاهش دهد. همچنین متا به تولیدکنندگان محتوا توصیه کرده که محتواسازی در قالب ریلز درون اینستاگرام و فیسبوک را در اولویت خود قرار داده و توجه داشته باشند که الگوریتم‌ها اکنون به ریلز امتیاز بیشتری می‌دهند.

اما با این حال، اشتراک‌گذاری استوری‌های تیک‌تاک می‌تواند راهی جدید برای این برنامه باشد تا بتواند کاربران بیشتری را جذب کند. بدون اینکه مجبور باشد با قابلیت‌هایی مانند ریلز رقابت کند. البته لازم به ذکر است که مدت زمان زیادی از اضافه شدن قابلیت استوری به تیک‌تاک نمی‌گذرد.

تا پیش از این، کاربران در استوری‌های خود در پلتفرم تیک‌تاک می‌توانستند با زدن روی منوی سه نقطه، آن را با دوستان به اشتراک گذاشته یا حتی آن را ذخیره کنند. اما اکنون گزینه‌ای جدید به این منو اضافه شده که به کاربران اجازه می‌دهد تا استوری‌ها را در سایر برنامه‌های اجتماعی محبوب نظیر اینستاگرام و فیسبوک به اشتراک بگذارند. این گزینه را می‌توانید در تصویر پایین مشاهده نمایید.

image

تصویری از قابلیت اشتراک‌گذاری استوری‌های تیک‌تاک در اینستاگرام و فیس‌بوک

این گزینه جدید، شامل اشتراک‌گذاری سریع این استوری در شبکه‌های اجتماعی ردیت، فیسبوک و اینستاگرام در دو قالب استوری و پست است. البته لازم به ذکر است که این قابلیت تنها برای استوری‌ها تیک‌تاک صدق می‌کند. تولیدکنندگان محتوا در این پلتفرم می‌توانند سایر محتواهای خود را در قالب استوری تهیه کرده و سپس از آن‌جا، در فیسبوک و اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

به هر حال، استوری‌های تیک‌تاکی محتوای مناسبی برای ریلزهای اینستاگرام به شمار نمی‌روند. زیرا معمولا از پرسش و پاسخ بین کاربران و دنبال‌کنندگان تشکیل شده است، درست مانند استوری‌های اینستاگرام. اما این قابلیت جدید می‌تواند راهی باشد که تولیدکنندگان از سایر پلتفرم‌ها نیز، دنبال‌کننده جذب کرده و تیک‌تاک بتواند روزبه‌روز بیشتر رشد کند.

گفتنی است که تیک‌تاک هنوز زمان عرضه کامل این قابلیت برای کاربران در سطح جهانی را اعلام نکرده است. همچنین باید توجه داشت که قابلیت استوری در تیک‌تاک نیز همچنان در حال آزمایش است. ویژگی‌های جدید استوری نیز ممکن است اکنون برای برخی از کاربران در دسترس بوده و برای سایرین در دسترس باشد. بنابراین باید منتظر ماند و دید تیک‌تاک چه زمانی این ویژگی را به صورت عمومی عرضه خواهد کرد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)