خانهاخبار
احتمال انتشار بسته الحاقی برای بخش تک نفره بازی GTA 6 وجود دارد

احتمال انتشار بسته الحاقی برای بخش تک نفره بازی GTA 6 وجود دارد

اخیرا شاهد انتشار شایعاتی هستیم که به ادعای آنها، راک‌استار گیمز دوباره با بسته‌های الحاقی آشتی کرده و آنها را برای بخش تک نفره بازی GTA 6 منتشر خواهد کرد.
۱۴۰۱/۵/۲۷

سری بازی‌های Grand Theft Auto یا همان GTA، بدون شک یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین فرنچایز‌های جهان بوده و از زمان انتشار بازی GTA V در سال ۲۰۱۳، کاربران همچنان منتظر انتشار نسخه بعدی در این سری هستند. اخیرا، شاهد انتشار شایعات جدیدی از بازی GTA 6 هستیم و با استناد به این شایعات، بخش تک نفره این بازی نیز بسته‌های الحاقی را دریافت خواهد کرد.

image

 

یکی از افشاگران شناخته شده در زمینه GTA به نام Tez2، این ادعا را در GTAForums مطرح کرده است. مدتی پیش، شاهد انتشار گزارشاتی درباره آپدیت شدن مپ GTA 6 و اعمال تغییرات در آن به مرور زمان بودیم؛ این افشاگر نیز نظر خود در این رابطه را در میان گذاشته و ادعا کرده که راک‌استار، مجددا قصد بازگشت به دوران پیش از موفقیت GTA Online را داشته و دیگر تمام توجه خود را به بخش آنلاین بازی معطوف نخواهد کرد.

به ادعای این افشاگر، راک‌استار قصد انتشار یک بسته الحاقی برای بازی GTA V را نیز داشته‌ است؛ اما پس از مدتی، این پروژه را رها کرده و روی بخش پردرآمد GTA Online تمرکز کرده است. Tez2 می‌گوید که ماموریت‌ها و شهر‌های جدید، به مرور و به شکل بسته الحاقی به GTA 6 اضافه خواهند شد و توسعه آنها نیز قبل از عرضه بازی انجام می‌شود.

image

 

این افشاگر باور داشته که محتوای جدید به صورت جزیره‌ها یا شهر‌های دیگر به GTA 6 خواهند آمد؛ مانند جزیره Cayo Perico در GTA Online و یا شهر برفی North Yankton در بازی GTA V که در ابتدا و یکی از مراحل پایانی این عنوان دیده می‌شد. Tez2 امیدوار است که راک‌استار، دزدی‌های بزرگ نسخه بعدی بخش GTA Online یا همان Heist‌ها را در کنار بسته‌های الحاقی بخش تک نفره منتشر کند.

آخرین بازی استودیوی راک‌استار که دارای دو بسته‌ الحاقی تک نفره بود؛ عنوان GTA IV است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. این استودیو بیانیه‌ای نیز در مورد عدم انتشار بسته‌های الحاقی برای GTA V منتشر کرده و به این امر اشاره کردند که نیاز خاصی به بسته الحاقی تک نفره در GTA V ندیده‌اند؛ ولی ممکن است آنها را برای پروژه‌های بعدی خود منتشر کنند.

image

 

با وجودی که بازی GTA V هرگز بسته الحاقی تک نفره‌ای را دریافت نکرد؛ در یکی از بسته‌های الحاقی GTA Online که با نام The Contract در سال ۲۰۲۲ منتشر شد، شاهد ادامه داستان شخصیت «فرنکلین» بودیم. متاسفانه بازی Red Dead Redemption 2 نیز که در سال ۲۰۱۸ توسط راک‌استار منتشر شد؛ هیچ بسته الحاقی تک نفره‌ای را دریافت نکرده و بخش آنلاین آن نیز عملا توسط این استودیو رها شده است.

راک‌استار گیمز هنوز تاریخ عرضه بازی GTA 6 را مشخص نکرده است؛ اما چندی پیش اعلام کردند که کار روی این عنوان، از چند سال گذشته آغاز شده است. با توجه به فروش باورنکردنی GTA V که معادل با ۱۷۰ میلیون نسخه بود؛ این بازی احتمالا در هنگام عرضه رکورد‌های فراوانی را به جا خواهد گذاشت.

اطلاعات چندان زیادی درباره بازی GTA 6 منتشر نشده‌اند؛ اما گفته می‌شود که این عنوان، دارای دو شخصیت اصلی بوده که یکی از آنها یک زن لاتین-تبار است. این بازی احتمالا در شهر Vice City که با الهام از میامی ساخته شده، جریان دارد و به مرور و با انتشار آپدیت‌ها، شاهد گسترش این شهر نیز خواهیم بود. گفته می‌شود که حداقل دو سال تا انتشار GTA 6 زمان باقی مانده است.

image

 

درباره شایعات منتشر شده درباره GTA 6 و احتمال انتشار بسته‌های الحاقی برای بخش تک نفره آن چه می‌اندیشید؟ آیا به عقیده شما، GTA 6 ارزش بیش از ده سال صبر کردن را خواهد داشت؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)