خانهاخبار
EA Games به طور تصادفی بازی FIFA 23 را به قیمت ۶ سنت به فروش رساند!

EA Games به طور تصادفی بازی FIFA 23 را به قیمت ۶ سنت به فروش رساند!

شرکت EA Games به تازگی مرتکب اشتباهی شده و بازی جدید FIFA 23 را با قیمت ۶ سنت برای پیش فروش در فروشگاه اپیک گیمز کشور هند قرار داده است.
۱۴۰۱/۵/۲۷

شرکت EA Games به تازگی مرتکب اشتباهی جدی شده و گران‌ترین نسخه از بازی جدید خود یا همان FIFA 23 را با قیمت ۶ سنت در اپیک گیمز استور کشور هند برای پیش فروش قرار داده است. نسخه آلتیمت بازی FIFA 23، در واقع قیمت ۹۹.۹۹ دلار را داشته و این بازی با تخفیف ۹۹.۹۸ درصدی در دسترس عده‌ای از کاربران قرار گرفته است!

image

 

به گزارش PC Gamer، مقامات EA Games به سرعت متوجه این اشتباه شده و قیمت بازی را به حالت عادی بازگردانده‌اند؛ اما باز هم عده‌ای از کاربران موفق به خرید این بازی به قیمت ناچیز ۶ سنت شده و خبر این پیروزی خود را نیز در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کردند. مقامات EA Games با پذیرفتن اشتباه خود، به پیش خرید کنندگان FIFA 23 با این قیمت ایمیلی ارسال کرده و تایید کردند که بقیه مبلغ بازی را از این کاربران دریافت نخواهند کرد.

image

 

EA Games در ایمیل ارسالی به کاربران خود چنین می‌گوید:

«ما در چند هفته اخیر یک گل به خودی جدی زده و FIFA 23 را با قیمتی نادرست در فروشگاه اپیک گیمز استور قرار داده‌ایم. این اشتباه از سوی ما بوده و کاربرانی که آن را پیش خرید کرده‌اند؛ همچنان می‌توانند تا با همان مبلغ پرداخت شده به این بازی دسترسی داشته باشند.»

FIFA 23 در واقع نسخه بسیار مهمی در فرنچایز ورزشی و محبوب EA Games محسوب می‌شود. این شرکت دیگر تصمیم گرفته تا حق لایسنس ۲۵۰ میلیون دلاری را به فیفا پرداخت نکرده و از سال ۲۰۲۳، بازی‌های فوتبال EA Games دیگر به نام EA Sports FC شناخته می‌شوند.

در FIFA 23، برای نخستین بار عکس یک فوتبالیست زن نیز روی کاور نسخه آلتیمت قرار گرفته و تصویر «سَم کِر» از تیم فوتبال زنان چلسی در کنار «کیلین امباپه» از تیم پاریس سن ژرمن به چشم می‌خورد. تیم‌های باشگاهی زنان نیز به این عنوان اضافه شده‌اند و همچنین شاهد یک گیم مود اختصاصی برای جام جهانی نیز هستیم. FIFA 23 از روز ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

image

 

درباره سری بازی‌های فیفا و همچنین فروش نسخه آلتیمت FIFA 23 به این قیمت باورنکردنی چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)