خانهاخبار
زمان احتمالی برگزاری رویداد اپل فاش شد

زمان احتمالی برگزاری رویداد اپل فاش شد

به نظر می‌رسد سری آیفون 14 زودتر از زمانی که انتظار داشتیم رونمایی خواهند شد!
۱۴۰۱/۵/۲۷

هر چه زمان برگزاری رویداد بزرگ اپل در ماه سپتامبر نزدیک‌تر می‌شویم، گزارش‌ها و شایعات زیادی پیرامون این رویداد در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در این راست، گزارشی جدید از طرف خبرنگار برجسته وبسایت بلومبرگ و تحلیلگر محصولات اپل یعنی مارک گرمن منتشر شده است که خبر از برگزاری رویداد بزرگ اپل در تاریخ 6 سپتامبر مصادف با 15 شهریور می‌دهد. به علاوه، آقای گرمن ادعا کرده است که به برخی از فروشندگان اعلام شده است که منتظر عرضه سری پرچمدار آیفون 14 در تاریخ 16 سپتامبر (25 شهریور) باشند. در نتیجه، انتظار می‌رود فروش جدیدترین نسل سری پرچمدار اپل در تاریخ اشاره شده آغاز شود.

شایان ذکر است که به مانند سال‌های گذشته و پس از شیوع پاندمی کرونا، اپل رویداد‌های خود را به صورت آنلاین و زنده پخش می‌کند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و موفق به جذب نظر بسیاری از کاربران می‌شود. همچنین شایعه شده است که برخی از کارمندان اپل نیز در حال آماده‌سازی برای تصویربرداری معرفی محصولات مختلف اپل است که به صورت ارائه‌های تصویری نمایش داده می‌شوند.

image

همانطور که می‌دانیم، سری پرچمدار اپل شامل چهار مدل آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس در این رویداد معرفی می‌شوند. جدا از این سری پرچمدار، دیگر محصولات اپل مانند مک‌های جدید، آیپد‌های جدید و نسل جدید اپل واچ نیز احتمالا رونمایی خواهند شد. طبق شایعات، سری آیفون 14 از مدل مینی بی‌بهره خواهد بود و شامل دو مدل با نمایشگر 6.1 اینچی و دو مدل با نمایشگر 6.7 اینچی خواهد بود. برای اولین بار، اپل قرار است مدل غیر پرو سری آیفون 14 را با نمایشگر 6.7 اینچی روانه بازار کند.

در نهایت باید اشاره کرد که انتظار می‌رود سری پرچمدار آیفون 14 با طراحی ناچ به روز شده و دوربین سلفی بهتر همراه شود. به علاوه، مدل‌های پرو نیز از جزیره دوربین بزرگ‌تر، تراشه نسل بعدی A16 و قابلیت نمایشگر همیشه روشن بهره خواهند برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)