خانهاخبار
اینستاگرام از قابلیت پست کردن ریلز به صورت همزمان در فیسبوک رونمایی کرد

اینستاگرام از قابلیت پست کردن ریلز به صورت همزمان در فیسبوک رونمایی کرد

اکنون کاربران اینستاگرام و فیسبوک می‌توانند به صورت همزمان ریلزهای خود را به اشتراک بگذراند.
۱۴۰۱/۵/۲۶

اینستاگرام در اوایل ساری قابلیتی را عرضه کرد که امکان به اشتراک گذاشتن ویدیوهای تمام‌صفحه را به کاربران می‌داد. قابلیتی که ریلز نامیده شد و انتقادات شدیدی از سوی سلبرتی‌های معروف مانند کایلی جنر و کیم کارداشیان دریافت کرد. اما اکنون شرکت متا قصد داشته ترفندی جدید برای رقابت با تیک‌تاک را امتحان کند، قابلیت ارسال متقابل.

image

 

این ویژگی جدید یکی از مجموعه قابلیت‌هایی است که این شرکت در روز سه‌شنبه از آن‌ها خبر داد. اکنون تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام می‌توانند ریلزهای خود را به صورت همزمان در اینستاگرام و فیسبوک به اشتراک گذاشته و از هردو پلتفرم بازدیدکننده کسب کنند.

شرکت متا در اوایل سال میلادی جاری از قابلیت اشتراک‌گذاری ریلز در فیسبوک در جهت رقابت با تیک‌تاک رونمایی کرد. اکنون ویدیوهای کوتاه با فرمت عمودی در سراسر شبکه‌های اجتماعی گسترش زیادی داشته و بازدیدکنندگان زیادی را جذب می‌کند.

در کنار قابلیت اشتراک‌گذاری همزمان ریلز در اینستاگرام و فیسبوک، متا به کاربران این دسترسی را داده تا ریلزهای خود را بسیار ساده‌تر بسازند. آن‌ها می‌توانند استوری‌های خود را که قبلا پست کردند، در قالب ریلز منتشر کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که قرار است به زودی به ریلز اضافه شود، استفاده از استیکرهای Add Yours در ریلز است. این استیکر مدتی است که در بخش استوری‌های اینستاگرام موجود بوده و اکنون متا به دلیل محبوبیت آن، تصمیم گرفته که این ویژگی را به ریلزهای هردو پلتفرم محبوب خود اضافه کند.

این استیکر به کاربران این قابلیت را می‌دهد تا با استفاده از یک روند، استوری‌های جدیدی را خلق کنند. متا امیدوار است با این قابلیت‌های جدید، افراد بیشتری به سمت ریلز گرایش پیدا کنند. این ویژگی‌ها اکنون در سراسر جهان عرضه شده و به زودی در اختیار همه کاربران قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)