خانهاخبار
ویوو V25 و V25 پرو به طور رسمی معرفی شدند

ویوو V25 و V25 پرو به طور رسمی معرفی شدند

شرکت ویوو در رویداد امروز خود از دو میان رده جدید رونمایی کرده که مشخصات جذابی را نیز به همراه دارند.
۱۴۰۱/۵/۲۶

شرکت ویوو در امروز رویدادی را برگزار کرد که در آن، شاهد رونمایی از دو میان رده جدید به نام‌های ویوو V25 و V25 پرو بودیم. این گوشی‌ها به نسبت قیمت خود، مشخصات جذابی را به همراه دارند؛ برای مثال، نسخه پرو دارای چیپستی ۶ نانومتری و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بوده و نسخه معمولی نیز دارای یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار است.

image

 

ویوو V25 پرو

image

 

ویوو V25 پرو که عضو اصلی این سری محسوب می‌شود؛ دارای چیپست قدرتمند مدیاتک دیمنسیتی 1300 بوده و نمایشگر خمیده ۶.۵۶ اینچی امولد آن، شباهت زیادی به پرچمداران دارد. این نمایشگر فول اچ دی، دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بوده و سنسور اثر انگشت گوشی نیز زیر پنل قرار گرفته است.

 سیستم دوربین این گوشی، تفاوت خاصی با نسخه معمولی نداشته و شاهد یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و همچنین لرزشگیر الکترونیکی هستیم که توسط یک دوربین ۸ مگاپیکسلی التراواید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌شود. دوربین سلفی گوشی، ۳۲ مگاپیکسلی بوده و قابلیت فوکوس خودکار نیز در آن به چشم می‌خورد.

image

 

ویوو V25 پرو به همراه سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری FunTouch OS 12 ویوو روانه بازار شده و قابلیت اتصال به نسل پنجم اینترنت همراه یا 5G را نیز دارد. ویوو در این گوشی ویژگی‌هایی انحصاری را نیز قرار داده که به کاربران اجازه ضبط محتوای با کیفیت‌تری برای فضای مجازی خود را می‌دهد.

این گوشی که کمی از نسخه معمولی یا همان ویوو V25 سنگین‌تر است؛ دارای یک باتری با ظرفیت ۴۸۳۰ میلی آمپر بوده و از شارژ سریع ۶۶ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی در رنگ‌های مشکی و آبی به بازار آمده که شیشه به کار رفته در نسخه آبی رنگ آن، قابلیت تغییر رنگ زیر نور خورشید یا UV را نیز دارد.

image

 

نسخه‌ پایه ویوو V25 پرو با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، قیمت ۳۵٫۹۹۹ روپیه هند (حدود ۴۵۰ دلار) را داشته و در سوی دیگر، نسخه با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت به قیمت ۳۹٫۹۹۹ روپیه هند (حدود ۵۰۰ دلار) روانه بازار می‌شود. عرضه رسمی این گوشی قرار است تا در روز ۲۵ آگوست (۳ شهریور) آغاز شود.

 

ویوو V25

image

 

نسخه معمولی در این سری یا همان ویوو V25، از چیپست مدیاتک دیمنسیتی 900 استفاده کرده و رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی با قابلیت افزایش به صورت مجازی و همچنین حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی دارد. نمایشگر ۶.۴۴ اینچی این گوشی که از نوع امولد است؛ دارای نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و رزولوشن فول اچ دی بوده و پشتیبانی از HDR10+ نیز در آن دیده می‌شود. متاسفانه، در این محصول خبری از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر نیست و این سنسور به زیر دکمه پاور گوشی منتقل شده است.

ویوو V25، برای کاربران جوان و علاقمند به فضای مجازی طراحی شده و به همین دلیل، دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی گوشی نیز ۵۰ مگاپیکسلی بوده و به لطف هوش مصنوعی، تصاویر بسیار شفاف و باکیفیتی را ثبت می‌کند.

image

 

این گوشی نیز به همراه سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری FunTouch OS 12 روانه بازار خواهد شد. ظرفیت باتری ویوو V25 معادل با ۴۵۰۰ میلی آمپر بوده و پشتیبانی از شارژ سریع ۴۴ واتی نیز در آن قرار گرفته است. از جمله دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به قابلیت اتصال به 5G‌ دوگانه، جدیدترین استاندارد‌های وای فای، بلوتوث نسخه 5.2 و وزن پایین ۱۸۶ گرمی آن اشاره کرد.

ویوو V25 در رنگ‌های مشکی، طلایی و زمردی به بازار آمده و به جز رنگ مشکی، شیشه پنل پشتی آنها قابلیت تغییر رنگ را نیز دارد. به گفته ویوو، زمان عرضه و قیمت این دو گوشی در آینده نزدیک مشخص خواهد شد.

درباره گوشی‌های میان رده جدید ویوو چه می‌اندیشید؟ آیا از سخت افزار، دوربین و قابلیت‌های این دو گوشی راضی هستید و یا عقیده دارید که گزینه‌های بهتری در بازار وجود دارند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)