خانهاخبار
عرضه تبلت مقاوم گلکسی تب Active 4 پرو نزدیک به نظر می‌رسد

عرضه تبلت مقاوم گلکسی تب Active 4 پرو نزدیک به نظر می‌رسد

تبلت جدید سامسونگ موفق به کسب گواهی‌های مختلفی شده است که خبر از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.
۱۴۰۱/۵/۲۵

ماه ژوئیه سال جاری میلادی بود که سامسونگ از جدیدترین نسل گوشی مقاوم خود موسوم به گلکسی Xcover 6 پرو رونمایی کرد و حالا انتظار می‌رود تا تبلت مقاوم سامسونگ به نام گلکسی تب Active 4 پرو نیز معرفی شود چرا که این تبلت در چند وقت اخیر گواهی‌های مختلفی را کسب کرده است.

image

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گلکسی تب Active 4 پرو موفق به کسب گواهی‌هایی شامل بلوتوث SIG، لیست گوگل پلی و گوگل پلی کنسول شده است و برخی از مشخصات فنی آن لو رفته است. در این راستا، می‌دانیم که سخت‌افزار تبلت گلکسی تب Active 4 پرو تراشه اسنپدراگون 778G خواهد بود.

image

شایان ذکر است که در این گواهی‌ها دو شناسه مدل مختلف از گلکسی تب Active 4 پرو برابر با SM-T636B و SM-T636N قرار گرفته است که به احتمال زیاد بیانگر عرضه این تبلت در دو نسخه وای‌فای و 5G خواهد بود. به علاوه، گلکسی تب Active 4 پرو از بلوتوث نسخه 5.2 بهره می‌برد.

image

گلکسی تب Active 3

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی تب Active 4 پرو از حافظه رم 4 گیگابایتی بهره خواهد برد که البته احتمالا تنها یکی از کانفیگ‌های این تبلت خواهد بود. روزلوشن نمایشگر گلکسی تب Active 4 پرو برابر با 1900 در 1200 با نسبت تصویر 16:10 است که یک استاندارد مرسوم برای تبلت‌ها تلقی می‌شود. نرم‌افزار این تبلت مقاوم اندروید 12L است که حرف L آن نشاندهنده بهینه‌سازی این نسخه از اندروید برای نمایشگر بزرگ است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)