خانهاخبار
احتمال زیاد عرضه نسل جدید آیپد اقتصادی و آیپد پرو اپل در مهرماه

احتمال زیاد عرضه نسل جدید آیپد اقتصادی و آیپد پرو اپل در مهرماه

وبلاگ کره‌ای Naver که سابقه خوبی در افشای اطلاعات اپل دارد، امروز خبر از رونمایی اپل از آیپد اقتصادی و آیپد پرو جدید طی رویدادی در مهرماه داده است که به نوعی اطلاعات مارک گورمن از بلومبرگ را تایید می‌کند.
۱۴۰۱/۵/۲۵

طبق پستی که از حساب کاربری «yeux1122» در وبلاگ کره‌ای Naver منتشر شده، اپل قصد دارد طی رویدادی که در حال حاضر برای اکتبر سال جاری میلادی (مهر ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است، یک آیپد ارزان قیمت جدید و یک آیپد پرو به روز شده با تراشه M2 اپل و قابلیت شارژ مگ سیف را معرفی کند.

گفتنی است که این حساب در گذشته منبع اطلاعاتی دقیقی بوده است، افشای دقیق جزئیات نسل پنجم آیپد ایر از مواردی بوده که این حساب کاربری را در افشای اطلاعات اپل معروف کرده است. این حساب همچنین یکی از منابعی بوده که در مورد آیفون ۱۴ مواردی را اظهار کرده است.

حساب کاربری مذکور امروز در پستی ادعا کرده که آیپد ارزان قیمت جدید اپل دارای چیپست A14 Bionic، مودم 5G، نمایشگر بزرگ‌تر و درگاه USB-C خواهد بود.

image

 

مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ هفته گذشته گزارش داد که اپل در حال حاضر ضبط رویداد آیفون ۱۴ و اپل واچ ۸ را برای سپتامبر (شهریور) آغاز کرده است و اضافه کرد که انتظار دارد اپل در پاییز امسال دو رویداد برگزار کند که دومی بر روی آیپد و مک تمرکز خواهد داشت.

اپل در آوریل ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) یک آیپد پرو به روز شده با صفحه نمایش ۱۲٫۹ اینچی از نوع mini-LED و تراشه اختصاصی M1 را معرفی کرد. عرضه آیپد پرو جدیدتر و قدرتمندتر با تراشه M2 احتمالا همزمان با عرضه iPadOS 16 خواهد بود که انتظار می‌رود در ماه اکتبر (مهر) به جای رویداد شهریور اپل عرضه شود. iPadOS 16 شامل بروزرسانی‌های کوچکی برای آیپدهای بدون تراشه M1 می‌شود اما اپل برای آیپدهای با تراشه M1 قابلیت‌های بیشتری را در iPadOS 16 در نظر گرفته است.

برای آیپدهای دارای تراشه M1، اپل ویژگی استیج منیجر را در iPadOS 16 ارائه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد چندین برنامه را در پنجره‌های مختلف اجرا کنند که روی یکدیگر همپوشانی دارند و از نمایشگر خارجی هم پشتیبانی می‌کنند. گفته شده که آیپد پرو جدید، امسال نه تنها از تراشه قدرتمندتر M2 بهره خواهد برد، بلکه از شارژ مگ سیف جدید هم در این محصول استفاده خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)