خانهاخبار
شیائومی 12T پرو احتمالا با دوربین 200 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

شیائومی 12T پرو احتمالا با دوربین 200 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

گوشی جدید شیائومی احتمالا نسخه بازار جهانی ردمی K50 الترا خواهد بود.
۱۴۰۱/۵/۲۵

شایعات درباره گوشی شیائومی مجهز به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی از ماه ژوئیه سال گذشته میلادی در حال انتشار است و حالا براساس جدیدترین گزارش در دسترس قرار گرفته،  به نظر می‌رسد عرضه این گوشی قرار است به زودی به وقوع بپیوندد.

طبق این گزارش، در تصویری که توسط Phonandroid به اشتراک گذاشته شده است پنل پشتی یک گوشی هوشمند دیده می‌شود که بسیار به طراحی ردمی K50 الترا شباهت دارد. همانطور که در تصویر مشخص است، عبارت دوربین 200 مگاپیکسلی در جزیره مشکی‌رنگ دوربین گوشی حک شده است که به دوربین اصلی آن اشاره دارد. در این راستا، این افشاگر ادعا کرده است که گوشی حاضر در تصویر همان شیائومی 12T پرو است که نسخه قدرتمند سری شیائومی 12T محسوب می‌شود.

image

 

شایان ذکر است که ردمی K50 الترا چندی پیش در چین به طور رسمی رونمایی شد و حالا به نظر می‌رسد شیائومی 12T پرو قرار است به عنوان نسخه بازار جهانی این گوشی روانه بازار شود چرا که قبلا نیز شیائومی گوشی‌های مختلف ردمی را با نام‌های مختلف برای بازار جهانی عرضه کرده بود. به علاوه، شیائومی 12T پرو احتمالا به مانند ردمی K50 الترا از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک بهره خواهد برد.

شناسه مدل ردمی K50 الترا برابر با 22081212C است که با شناسه مدل شیائومی 12T پرو یعنی 22081212UG شباهت عجیبی دارد. در واقع، تنها تفاوت بین شناسه مدل این دو گوشی بین حرف آخر آن‌هاست به طوریکه حرف C بیانگر بازار چین است و حرف G بازار جهانی را نشان می‌دهد.

image

ردمی K50 الترا

در نهایت باید اشاره کرد که اگر این شایعه به حقیقت بپیوندد، شیائومی 12T پرو احتمالا دومین گوشی بازار پس از موتو X30 پرو خواهد بود که با دوربین 200 مگاپیکسلی ایزوسل HP1 سامسونگ عرضه می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)