خانهاخبار
هواوی میت 50 احتمالا با تراشه اسنپدراگون 888 با شبکه 4G عرضه خواهد شد

هواوی میت 50 احتمالا با تراشه اسنپدراگون 888 با شبکه 4G عرضه خواهد شد

نسخه استاندارد سری پرچمدار میت 50 از تراشه اختصاصی هواوی بهره نخواهد برد.
۱۴۰۱/۵/۲۴

اگر گزارش‌های غیر رسمی طیف گسترده‌ای از افشاگران درست باشد، جدیدترین نسل پرچمدار هواوی موسوم به سری میت 50 قرار است ماه بعد سال میلادی جاری رونمایی شود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، نسخه استاندارد سری هواوی میت 50 از تراشه اسنپدراگون 888 با پشتیبانی از شبکه 4G بهره خواهد برد. این در حالی است که برخی از شایعات قبلی اذعان داشته‌اند سری میت 50 به تراشه معرفی نشده کایرین 9000S مجهز خواهد بود. در این راستا، به نظر می‌رسد این تراشه جدید تنها به هواوی میت 50 پرو محدود خواهد بود.

image

در این گزارش که در شبکه اجتماعی Weibo قرار گرفته است مشخصات فنی هواوی میت 50 نیز اعلام شده است. طبق این گزارش، پرچمدار جدید هواوی از نمایشگر 6.38 اینچی اولد فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره خواهد برد که احتمالا توسط BOE توسعه داده خواهد شد.

شایان ذکر است که سری هواوی میت 50 قرار است به عنوان گوشی‌های پرمیوم سال 2022 این برند چینی روانه بازار شوند و در این راستا، نسخه استاندارد این سری از دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی اصلی بهره خواهد برد. حافظه رم اعلام شده آن نیز تنها برابر با 8 گیگابایت خواهد بود در حالی که کانفیگ‌های حافظه داخلی آن شامل دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی خواهد بود. نرم‌افزار میت 50 نیز مطابق انتظار HarmonyOS 3.0 خواهد بود.

image

در نهایت باید اشاره کرد که برخی از شایعات ادعا کرده‌اند همراه با رونمایی از سری پرچمدار هواوی میت 50 بخش تخصصی عکسبرداری این شرکت موسوم به X-Mage نیز معرفی خواهد شد. این بخش تخصصی قرار است به عنوان جایگزین برند لایکا شناخته شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)