خانهاخبار
به نظر می‌رسد گوشی تاشو وان پلاس در راه است!

به نظر می‌رسد گوشی تاشو وان پلاس در راه است!

مدیرعامل وان پلاس به تازگی تصویری را به اشتراک گذاشته است که به نظر خبر از گوشی تاشو وان پلاس می‌دهد.
۱۴۰۱/۵/۲۴

در طی چند روز پیش و با برگزاری رویدادهای مختلف، برندهای برجسته‌ای مانند شیائومی، سامسونگ و موتورولا جدیدترین نسل گوشی‌های تاشو خود را معرفی کرده‌اند تا جان تازه‌ای به بازار این گوشی‌های خاص بدهند. دیروز نیز گزارشی منتشر شد مبنی بر این که اوپو قصد دارد در طی هفته‌های جاری از دو گوشی اوپو فایند N فلیپ و فایند N فولد رونمایی کند که به عنوان رقیب مستقیم گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 عرضه خواهند شد. حتی شایعه شده است که گوشی تاشو گوگل موسوم به پیکسل فولد نیز به مسیر تولید بازگشته است تا رقابت در این بازار بیشتر از هر زمان داغ‌تر شود.

image

اوپو فایند N

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد وان پلاس نیز قصد دارد به جمع تولید‌کنندگان گوشی‌های تاشو بپیوندد تا حضور خود در بازار را تثبیت کند. در این راستا، مدیرعامل این برند چینی یعنی آقای پیت لائو با به اشتراک‌گذاری تصویری از لولای یک گوشی تاشو به طور تلویحی خبر از اولین گوشی تاشو وان پلاس داد. این مقام مسئول با انتشار این تصویر از کاربران پرسیده است که به نظر شما این قطعه سخت‌افزاری چیست. به علاوه، به نظر می‌رسد لولای موجود در تصویر همان لولای به کار رفته در اوپو فایند N است. در نتیجه، احتمالا وان پلاس فولد از نظر سخت‌افزاری برپایه اوپو فایند N باشد.

image

image

شایان ذکر است که سال 2020 برند وان پلاس اعلام کرد که هنوز گوشی‌های تاشو به تکامل کافی نرسیده‌اند و آماده عرضه به بازار نیستند. در این راستا، آن زمان بعید به نظر می‌رسد این شرکت برنامه‌ای برای تولید گوشی تاشو داشته باشد. البته باید اشاره کرد که وان پلاس تحقیقاتی را نیز در زمینه فرم فکتور گوشی تاشو انجام داد ولی به دلیل نبود فناوری نمایشگر مناسب از ادامه دادن مسیر توسعه منصرف شد. با عرضه اوپو فایند N و فناوری بدون بریدگی و حفره آن، وان پلاس به نظر فناوری مورد نظر خود را یافت و حالا به فکر عرضه اولین گوشی تاشو خود افتاده است.

image

در نهایت باید اشاره کرد که دو شرکت وان پلاس و اوپو سال گذشته به طور رسمی با یکدیگر ادغام شده‌اند و تبادلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گسترده‌ای بین این دو برند شناخته شده انجام می‌شود. در نتیجه، احتمالا وان پلاس فولد یک اوپو فایند N خواهد بود که با رابط کاربری OxygenOS 13 عرضه می‌شود. در حال حاضر، اطلاعات پیرامون وان پلاس فولد بسیار اندک است ولی برخی از گزارش‌های غیر رسمی اذعان کرده‌اند که این گوشی تاشو سال 2023 عرضه خواهد شد

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)